Με ανεξήγητη ορεξη για γυμναστικη σημερα ξεκινησε την καθιερωμενη ρουτινα του τρεξιματος διχως να γκρινιαξει σταλιά.
Ακομη και ο Εντι την ακολουθουσε απορώντας.
Δυο ώρες απιστευτης εξαντλησης ενεργειας ακολουθησαν αλλά και παλι δεν παραπονεθηκε.
Αντιθετως απολαμβανε θα ελεγε κανεις ότι καινουργιο μαθαινε. Η αυτοαμυνα ήταν κάτι που παντα η οικογενεια της εβλεπε με θετικο ματι και την ειχαν προτρέξει να ασχοληθει. Αλλα μια οι μετακινήσεις της, μια η βαρεμαρα της δεν το είχε προσπαθησει ξανα.
Μετά από δυο ώρες ατελειωτου χύσιμου ιδρωτα η Ανελιζ ηταν καταϊδρωμένη και εξουθενωμένη αλλα χαμογελαστη. Ειχε παρει την καθιερωμενη της σταση και ο Εντι που και που της εριχνε κοφτές ματιές.
-"Πολύ χαρουμενη δεν εισαι σημερα?»
-"Γιατί να μην ειμαι? Ειναι μια υπέροχη, νεα ημερα και ειμαι ερωτευμενη με τον πιο σεξυ άντρα εκεί μέσα»απαντησε χαρίζοντας του ένα αληθινο χαμογελο ευτυχιας.
-"Του οποιου του εκανες το γραφειο καλοκαιρινό"
-"Επρεπε να καταλάβει ποσο τρελα ερωτευμενη ειμαι...¨»
-"Ότι εισαι τρελη το καταλαβε σιγουρα..»
-"Αντιπαρέρχομαι τον σχολιασμο σου και συνεχιζω να είμαι χαρουμενη..»του ειπε παιχνιδιάρικα και του εβγαλε την γλωσσα της κοροϊδευτικά.
-"Σηκω πανω να παμε να φαμε,τρελοκομειο....»της ειπε και της ετεινε το χερι του να το πιασει να σηκωθει.
Σε μιση ωρα ειχαν τελειωσει το μεσημεριανο και καθοντουσαν σε ένα παγκακι στην αυλη και απολαμβαναν ένα ζεστο καφε.Το φθινοπωρο είχε ερθει για τα καλά και η ψυχρα ήταν εντονη. Τα σύννεφα ετρεχαν λογω του βορια με γρηγορο ρυθμο στον ουρανο και ο ηλιος δυσκολευόταν να ζεστανει τοσο λιγο που εμενε ακαλυπτος από αυτά.
Συζητουσαν αναλαφρα και γενικα για την σχολη και ότι σε ένα μηνα θα ολοκληρωναν την βασικη εκπαιδευση. Μετα θα επρεπε να απορροφηθουν από καποιο τμημα και να ξεκινησουν το επομενο σταδιο της εκπαιδευσης μέσα σε ένα αληθινο αστυνομικο τμημα και με αληθινα γεγονότα και καταστασεις κάτι που την ιντριγκαριζε ηδη.
Εφοσον είχε κανει το λάθος να κρυψει εξαρχης πραγματα δεν ηξερε πώς να αποκαλυπτε στον Εντι ότι θειος της ήταν ο αρχηγος αλλά ισως επρεπε πριν ανοικτει στον Κριστιαν να κανει μια πρωτη προσπαθεια με τον Εντι. Και αφου πηρε μια βαθια ανασα του τα ειπε ολα.Για τους γονείς της, ποια ήταν η οικογενεια της, ποιος ήταν ο θειο της και που δουλευε πριν .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ακαδημία του Έρωτα
RomanceΑνελίζ. Μια κοπέλα που ζει στον προγραμματισμένο , ασφυκτικό κλοιό της οικογενειάς της. Μια ημέρα θα ανατραπούν όλα και θα βρει την δύναμη και το θάρρος να πάρει την ζωή της στα χέρια της. Θα μπορέσει όμως να διαχειριστεί τα νέα συναισθήματα που...