Κεφάλαιο 27

2.4K 303 2
                                    

30/8/2017

Κοιτούσε το ρολοι της συνεχεια και λες και αυτό είχε καταλάβει την ανυπομονισία της ,της εκανε πλακα και δεν ελεγε να ξεκολλήσει τους δείκτες του. Είχε ανεβει στο δωματιο της και αφου είχε ριξει μπολικο νερο στο προσωπο της ανυπομονούσε να περασει η ωρα να κατεβει στο γραφειο του.

-"Θεε μου πως ειμαι ετσι.."αναφώνησε κοιτωντας το προσωπο της στον καθρεπτη του μπανιου. Μια αναψοκοκκινισμένη κοπέλα την κοιταγε με τον πανικο ζωγραφισμένο παντου στο πρόσωπο της. Άνοιξε το νεσεσερ της και εβαλε λιγο μασκαρα,ρουζ ουτε καν γινοταν λογος μιας και από την ωρα που του μιλησε είχε ένα φυσικότατο κοκκινισμα, λιγο γκλος και περασε τα χερια της μεσα από τα μαλλια της να τα χτενισει. Ικανοποιημενη από το αποτελεσμα εριξε λιγο αρωμα πισω από το αυτι της και ξανακοίταξε το ρολόι της.

 Ωρα να κατεβει και ο Θεος βοηθος.

Χτυπησε απαλα την πορτα του και ακούγοντας την φωνη του ανοιξε και περασε μεσα.

Αυτος καθοταν στο μεγαλο του γραφειο και δεσποζε στην θεση του με την κορμοστασιά του.

Αχ βρε Ανελιζ βρηκες την ωρα να ερωτευτεις σκεφτηκε και πλησιασε το γραφειο του.

Ο Κρίστιαν αφησε να βγει μια ανασα αργα που κρατουσε και καθισε πισω στην καρεκλα του κοιτώντας την.

-"Ποσο καλη εισαι με αυτά τα μαραφετια?"

-"Τι εννοεις?"

-"Ανελιζ καποιος μπηκε εδώ μεσα και δεν ξερω τι εχει κανει.."ειπε δειχνοντας τον υπολογιστη του.

-"Πως το καταλαβες ότι εχει μπει,τι εχει κανει?"ρωτησε η Ανελιζ καθως πλησιαζε στο γραφειο του.
Εκανε το γυρο του γραφειου και σταθηκε διπλα του. Χαμηλωσε την μεση της και κοιταξε τον υπολογιστή. Μονο οι ωμοι τους ακουμπούσαν αλλα της ηταν αρκετο να την αποσυντονισει για λιγα δευτερα.

-"Εσυ μου ειχες βαλει ένα προγραμμα που σε περιπτωση που καποιος ξαναεπιχειρουσε να εισελθει στο συστημα να με ειδοποιησει. Κοιτα την ενδειξη..."ειπε και περασε το χερι του νευρικα στα μαλλια του.

-"Οκ..μπορει να προσπαθησε καλά ειπες,δεν σημαινει ότι εχει γινει ζημια. Λοιπον ακουσε με..αυτο δεν γίνεται να συνεχιστεί άλλο.."ειπε τονιζοντας τις λεξεις και συνέχισε -" Αφησε με να δουλεψω λιγο πανω του,μερικες ωρες και δεν υπαρχει περιπτωση να σε ξαναενοχλησουν ποτε.Αν με εμπιστευσαι βεβαια.."

Ακαδημία του ΈρωταOnde histórias criam vida. Descubra agora