Κεφάλαιο 51

2.4K 310 7
                                    

Όλη νυχτα στριφογύριζε στο κρεβατι της...που να την παρει ο υπνος με ολα αυτά που συν έβαιναν  γυρω της.

Κόμπος κοντευε να δεθει με τα σκεπασματα από τις σβουρες που φερνε ολη νυχτα.

Που και που σηκωνοταν να σιγουρευτει ότι ολα ήταν καλά, ή τουλαχιστον ήταν όπως τους είχε αυτή αφησει. Τους είχε γυρει και ελαφρια το κεφαλι στα πλαγια μην και τυχον τους ερθει να κανουν εμετο.

Αυτο όμως που την εκαιγε ήταν γιατί ο Κριστιαν είχε πιει και μετά την είχε αναζητησει. Αυτο κάτι θ α σημαινε, ετσι δεν είναι? Ηθελε να παρει τηλεφωνο τον Εντι να του το πει και αυτος ήταν σιγουρο ότι θα την συμβουλευε σωστα αλλά το τηλεφωνο του ήταν αποθηκευμενο στο κινητο της που πλέον δεν λειτουργουσε.

Βρήκε καιρο να σπάσει!

Ανυπομονουσε να ξυπνησουν το πρωι .

.Ηθελε να μεινει μονή μαζι του, να καθησουν να συζητησουν ηρεμα και να του εξηγησει...και μετά ας εκανε οτι ήθελε, αυτή θα ήταν ενταξει με ότι αποφασιζε ο Κριστιαν.Ή ετσι εστω ελπιζε.

Γυρισε για πολλοστή φορά το κεφαλι της και κοιταξε το ραδιοξυπνητηρι διπλα της. Η ωρα ήταν 6.30 και είχε εξω αρχιζει να χαραζει. Μπορει οι αστραπες και οι βροντες να ειχαν κοπασει , όμως η βροχη συνεχιζε να μαστιγωνει τα παραθυρα της με αμείωτη ενταση. Και αφου ο Μορφεας δεν την είχε επισκεπτει ξεφυσιξε και σηκωθηκε.

Χωθηκε στο μπανιο της και έκανε ένα δροσερο μπανιο.

Φορωντας ένα πατελονι φορμας και από πανω ένα μακο απλο προχωρησε ξυπολητη προς την κουζινα να ετοιμασε ένα δυνατο καφε. Περνώντας πλαι τους τους κοιταξε και αναστεναξε. Στο μυαλο της ηρθαν οι εικονες τους σε αυτόν τον καναμπε το προηγουμενο σαββατοκυριακο. ΟΚριστιαν λιγο κουνηθηκε στον υπνο του τρομαζοντας την και ξυπνωντας την αποτομα από την ονειροποληση της.

Καθως ετοιμασε την καφετιερα και την γεμισε σκεφτηκε να ετοιμασει και κάτι για πρωινο.Η αλήθεια είναι ότι πειναγε και οφειλοταν στο ότι εχθες δεν εφαγε αρκετα μιας και το μυαλο της και η αγωνια της ήταν στον Ιαν και στο κρασί που καταναλωνε με μανια.

Τραβηξε από την καταψυξη ετοιμα σφολιατοειδη και τα εχωσε να ψηθουν στο φουρνο. Γεμισε μια κουπα αχνιστο καφε και καθισε στο τραπεζι της κουζινας.

Η καρδια της φτερουγιζε από ευτυχια που ήταν ο Κριστιαν εδώ μαζι της αλλά η κατασταση του δεν την αφηνε να το απολαυσει.Ηταν και ο Ιαν μέσα, πως θα μπορούσε να εκφραστει ελευθερα?Ισως ήταν μια ευκαιρια αυτή να ερθει στην πορτα της μεθυσμενος,η ευκαιρια που εψαχνε να του εξηγησει, να προσπαθησει να σωσει ότι σωζεται και να είναι ξανα μαζι.

Ακαδημία του ΈρωταWo Geschichten leben. Entdecke jetzt