Κεφάλαιο 30

2.6K 295 0
                                    

4/9/2017

Τα δυνατά χτυπήματα στην πορτα την εκαναν γρηγορα να ανοιξει και να αντικρυσει την Αννα ντυμενη με ένα απλο ασπρο μακο μπλουζακι της ακαδημίας και το μπλε πατελονι.

-"Τελείωνε κοπελα μου και σε πεντε λεπτα πρεπει να είμαστε κατω!!"της φωναξε και την κοιταξε με αυτά τα τεραστια ματια της.

-"Χαλάρωσε βρε Αννα και ετοιμη ειμαι. Μόνο να πιασω τα μαλλια μου έναν κοτσο εχω." της ειπε και χωθηκε στο μπανιο. Απο πισω της την ακολουθησε και η Αννα μουρμουρίζοντας ότι και αυτή θελει ένα λαστιχάκι να τα πιασει και ποσο ανοητη ήταν που δεν το σκεφτηκε μονή της.

Σε λιγοτερο από πεντε λεπτα ειχαν κατεβει στην αιθουσα και με το ζόρι βρηκαν δυο καρεκλες να καθησουν.

-"Αυριο θα κατεβουμε νωριτερα,θελω να καθομαστε μπροστα και όχι τελος Θεου.." γκρινιαξε η Αννα και κοιταξε τριγυρω της.Το ιδιο έκανε και η Ανελιζ και με ένα απλο κουνημα του κεφαλιου της χαιρετησε μερικους γνωστους της δοκιμους που καθοντουσαν παραδιπλα.

-"Ναι, μπροστά μπροστά από αυριο Αννα μου σαν τα σπασικλακια στο σχολείο.."ψευτογελασε η Ανελιζ κανοντας την Αννα να στριφογυρισει τα ματια της ενοχλημένη.

Η Αννα ήταν ετοιμη να της πει κάτι αλλά εμεινε με το στομα ανοικτο μιας και στην αιθουσα μπηκε ο υποδιοικητής συνοδευόμενος από την Ελεν και την Ελενα. Πηραν τις θεσεις τους στο εδρανο και ξεκινησε η ομιλια που είχε σαν βαση τι γενικα θα ειχαν να αντιμετωπισουν στην καθημερινοτητα τους ως αστυνομοι.

Δυο ώρες κρατησε το μαθημα και η Αννα κρατουσε σημειωσεις σαν τρελη διπλα στην Ανελλιζ η οποία δεν χρειαστηκε να γραψει κάτι στο μπλοκ που κρατουσε. Θεωριες,λογια και ξανα θεωριες ήταν ολη η ζωη της. Δραση επιζητούσε και θα την είχε.

Με το τελος του μαθηματος η Ελεν τους ανακοινωσε ότι εχουν δεκα λεπτα διάλειμμα για να περασουν στον προαυλιο χωρο για την πρωτη προγυμναση.

Τα κοριτσια αφου εκαναν μια μικρη σταση στην καφετεριανα προμηθευτουν απο δυο μπουκαλακια νερο ήταν στο προαυλιο χωρο στην ωρα τους.

Εκεί ήταν και ο Κριστιαν προς εκπληξη της Ανελιζ και συνομιλουσε με την Ελεν και του υποδιοικητη.Δεν του εδωσε ιδιαιτερη σημασια αλλά η καρδια της κάτι χτυπους τους εχασε βλεποντας τον.

Ντυμένος με ένα ασπρο μακο μπλουζάκι κολλητό οπου ξεκαθαρα διαγράφονται οι μυες του Κι ένα τυπου στρατιωτικο πατελονι μαυρο όχι αδικα τα κοριτσια της σχολης δεν ελεγαν να ξεκολλήσουν τα ματια τους απο πανω του.

-"Ολοι και ολες στην σειρα τριαδες και ζεσταμα τρεις γυρους!" φωναξε η Ελεν ξαφνικα και αυτοματα ολοι υπακουσαν.

Τωρα αρχιζουν τα δύσκολα σκεφτηκε η Ανελιζ σχεδον τρομοκρατημένη.

Ακαδημία του ΈρωταTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang