κεφάλαιο 64

4.5K 453 86
                                    

Καθισμένη στο γραφειο του Εντι περιμενε υπομονετικα να τελειωσει την βαρδια του και να φυγουν. Οσο υπομονετικα μπορουσε τουλαχιστον μιας και τα τελευταια δεκα λεπτα χτυπουσε ανυπομονα τα δαχτυλα της στο γραφειο του και αυτος οσο μιλουσε στο τηλεφωνο τις εριχνε δολοφονικες ματιες που όμως δεν την πτοουσαν καθολου. Την τελευταια φορά μαλιστα που την κοιταξε αυτή του εβγαλε κοροϊδευτικά την γλωσσα και χαχανισε όταν αυτος της πεταξε ένα στυλο στο κεφαλι.

Σηκωθηκε και κολλησε στην τζαμαρια το πρόσωπο της σαν μικρο παιδί κοιτωντας εξω την πολη που δεν ηρεμουσε καθολου.

Είχε περασει ενας χρονος σχεδον από τότε που είχε δηλωσει την παραιτηση της και είχε καταθέσει την αιτηση της στην ακαδημια της αστυνομιας.

Ενας ολοκληρος χρονος γεματος ανατροπες και εκπληξεις. Ευχαριστες αυτην την φορά.

Αυτή ήταν απολυτα ευχαριστημενη από την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και τον Νικ ως υπευθυνο. Στιγμη δεν ένιωθε να βαριεται στην νεα της δουλεία και αν δεν ήταν ο Κριστιαν να γκρινιαζει για τις ώρες που σπαταλουσε μακριά του δεν θα θυμοταν καν που είναι το σπίτι της.

Ο Εντι ολοκληρωσεμε επιτυχια την ακαδημια και διορίστηκε στον σταθμό. Τον είχε κοντα της οποτε τον χρειαζόταν και ένιωθε τυχερη. Αν δεν της θυμιζε ο Κριστιαν να σχολασει , της το θυμιζε ο Εντι και όχι παντα με τον πιο νορμαλ τροπο.

-«Μπορεις να μου πεις γιατι τοση ανυπομονια ! Με ζάλισες με τα πανω κατω σου σημερα!» την ψευτομαλωσε ο Εντι που είχε τελειωσει το τηλεφωνημα του και είχε σηκωθει από την θεση του πλησιάζοντας την.

Η Ανελιζ πεταχτηκε αποτομα από την ονειροπόληση της. Κοιταξε αγχωμένη το ρολόι τηςκαι τον γραπωσε από το χερι τραβωντας τον βιαστικά εξω από το γραφειο του.

-«Τελειωνε και θα αργησω!» του φωναξε και τον παρεσυρε στο αυτοκινητο της. Μπηκαν μέσα διχως καθυστερηση.

Ένιωθε τρελη εξαψη και ανυπομονησια.

-«Τρελοκομειο!Θα του ρθει κεραμιδα του καημενου. Σε περιμενει? Του ειπες τιποτα?» την ρωτησε βαζοντας την ζωνη του.

-«Τιποτα δεν του ειπα.» ειπε τραγουδιστα η Ανελιζ χαμογελωντας ευτυχισμενη.

-«Και δεν σε εχει καταλαβει τι ετοιμαζεις?» την ξαναρωτησε ο Εντι.

-«Αποκλειεται να εχει καταλαβει κάτι...ΕΝΤΙ, ΓΑΙΔΟΥΡΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕ ΕΣΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ?» του φωναξε και τον κοιταξε δολοφονικα.

Ακαδημία του ΈρωταWhere stories live. Discover now