18/9/2017
Την άλλη μερα η Ανελιζ ξυπνησε κεφάτη και αφου έκανε ένα γρηγορο ντουζ και απόλαυσε έναν υπεροχο ζεστο καφε στο μπαλκονι του διαμερισματος της, αποφασισε να καλεσει την Θεια Σου και τον Θειο της. Ειχε καιρο να τους ακουσει και της ειχαν λειψει. Και στο κατω κατω είχε τόσες ώρες να σκοτωσει έως οτου ερθει το βραδυ που θα συναντουσε τον Κριστιαν. Καπως επρεπε να απασχολησει το μυαλο της.
-"Xρυσο μου παιδί !Για εσενα λεγαμε μολις. Πίνουμε καφεδακι με την θεια σου και λεγαμε ποσο μας εχεις λειψει.Θα ερθεις για φαγητο σημερα?" Ο θειος της έκανε παυση και περιμενε με ανυπομονισια την απαντηση της Ανελιζ.
-"Θειε ειχα την ιδια σκεψη αλλά με την διαφορα να κατεβετε εσεις στην πολη και να μην ανεβω εγω .Με ποναει λιγο το ποδι μου και.."η Ανελιζ δεν προλαβε να ολοκληρωσει την προταση της μιας και ο θειος της είχε βαλει προφανώς ανοικτη ακροαση και μολις η θεια της ακουσε οτι ποναει το ποδι της ακουστηκαν καποιοι ηχοι αποτομοι και επειτα η φωνη της θειας της στο τηλεφωνο.
-" Ποιο ποδι? Τι επαθε το ποδι σου παιδι μου? Ειναι σοβαρο? Να παμε στο νοσοκομειο για ακτινογραφια? Μπορεις να το πατησεις? Που ποναει? Ψηλα? Χαμηλα? Τα λεγα εγω ότι δεν..."
-"Θεια σταματα!" Της ειπε αποτομα η Ανελιζ και μετά γλυκαινοντας και χαμηλωνοντας την ενταση στην φωνη της πρόσθεσε" -Σταματα σε παρακαλω...Δεν ειναι κατι ανησυχητικό . Το ειδε γιατρος και με λιγο παγο την Δευτερα θα ειναι μια χαρα. Απλα ειπα να μην το κουράσω . Να παρεις τις λιχουδιες σου και τον θειο και να ερθετε να μου κανετε λιγο παρεα."
-"Σε μια ωριτσα θα μαστε εκεί. Αντε και με τρομαξες παλιοκοριτσο! "Της απαντησε η Θεια της και η Ανελιζ βιαστηκε να χαιρετησει και να κλεισει το τηλεφωνο.
Ήταν σιγουρη ότι η θεια της θα ερχοταν σε λιγοτερο απο μια ωρα και φορτωμενη με φαγητο για μια εβδομαδα. Χαμογελασε στη σκεψη και συνεχισε να απολαμβανει το συννεφιασμενο καιρο της Νεας Υορκης εξω στο μπαλκονι της.
Η θεια και ο θειος ηρθαν οντως σε λιγοτερο απο μια ωρα κουβαλοντας αρκετες τσαντες με ταπερ και καλουδια που μυριζαν υπεροχα. Το στομαχι της γουργουρισε ευτυχισμενο.
Η θεια της χωθηκε στην κουζινα να κανει τα μαγικα της οσο η Ανελιζ και ο θειο της περασαν στο μπαλκονι και καθισαν παρεα διπλα διπλα.
Συζηταγαν αναλαφρα και με ορεξη όταν εφτασε η συζητηση και στην ακαδημια και πιο συγκεκριμενα στον διοικητη.
ESTÁS LEYENDO
Ακαδημία του Έρωτα
RomanceΑνελίζ. Μια κοπέλα που ζει στον προγραμματισμένο , ασφυκτικό κλοιό της οικογενειάς της. Μια ημέρα θα ανατραπούν όλα και θα βρει την δύναμη και το θάρρος να πάρει την ζωή της στα χέρια της. Θα μπορέσει όμως να διαχειριστεί τα νέα συναισθήματα που...