Κεφάλαιο 57

2.2K 293 3
                                    

12/10/2017


Την άλλη μερα ειχαν παλι σκοποβολη στο υποστεγο και η Λιζ κυριολεκτικα ευγνωμονούσε για αυτό.

Δεν είχε την αντοχη να κανει κάτι επιπονο και κουραστικο σημερα.

Δεν είχε κοιμηθει νωρις με το να μιλαει με τον Κριστιαν τόσες ώρες χθες τη νυχτα και σημερα ένιωθε κουρασμενη και νυσταζε ακομη.

Δεν είχε ξεκουραστει και το Σαββατοκύριακο και της είχε βγει ολη η κουραση.

Ο Εντι την πειραξε για την νυστα της αλλλα το μονό που εισεπραξε ήταν ένα μουρμουρητο ενοχλησης και ένα τεραστο χασμουρητο.

-«Και καπου στον κόσμο ένα λιονταρι εχασε την κυριαρχια του μολις...» την κοροιδεψε και η Ανελιζ χασμουρηθηκε ακαθεκτη για άλλη μια φορά.

Πηρε την θεση της μπρος απο το στοχο και φορεσε τα ακουστικα της.

Στηθηκε με οση αντοχη είχε και πυροβολησε οταν της ζητηθηκε.. και την γκρινια του εκπαιδευτη ακουσε που δεν εβρισκε στοχο.

Αλλά τιποτα από αυτά δεν την συγκινησαν να ξυπνησει από το ληθαργο του ερωτα όπως ελεγε ο Εντι από το πρωι ότι την είχε καταβαλει.

Το μυαλο της ετρεχε στον Κριστιαν.

Το μονό που της τραβηξε την προσοχη σε καποια στιγμη , ήταν όταν ο εκπαιδευτης μαλωνε μεγαλοφωνος την Αννα για το στοχο της.

Ήταν κοντα στο τελος της εκπαιδευσης και ολα μετρουσαν. Ολοι οι εκπαιδευτες ηταν πιο απαιτητικοι πια και όχι αδικα. Σε λιγοτερο από μια –δυο βδομαδες θα ειχαν ολοκληρωσει την βασικη εκπαιδευση και θα επρεπε να περασουν στο πρακτικο μερος.

Και εκεί που περιμενε την Αννα να σκυψει το κεφαλι ως συνηθως και να δεκτει τα λογια του εκπαιδευτη της ως οφειλε αυτή προσπαθησε να ξαναπυροβολησει διχως να περιμενει το οκ από αυτόν...Αυτος θυμωμενος προσπαθησε να την σταματησει και να της τραβηξει το οπλο και η Αννα σε κατασταση υστεριας να προσπαθει να το παρει πισω και να του φωναζει ότι θα τα καταφερει αν την εδινε μια ακομη ευκαιρια.

Η Ανελιζ κοιτωντας μουδιασμενη την σκηνη που εξελισσοταν λιγα μετρα διπλα της δεν μπορούσε να πιστεψει πως η Αννα είχε ξεφυγει τοσο.

Και ενας πυροβολισμος ακουστηκε.

Ενιωσε ένα τρανταγμα στην κοιλιακη χωρα και ένα εντονο καψιμο σχεδον ταυτοχρονα.

Παραξενεμενη κοιταξε γυρω της που ολοι κοιταζοντουσαν μουδιασμενοι.

Εστρεψε τα ματια της στην κοιλια της που την ποναγε τρομερα .

Το μακο της μπλουζακι είχε αρχισει να βαφεται κοκκινο και ξαφνικα ακουσε την τρομαγμενη φωνη του Εντι να φωναζει το ονομα της.

Και ολα μαυρισαν.

Ακαδημία του ΈρωταTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon