Κεφάλαιο 55

2.4K 292 1
                                    

Οι πρωτες τρεις μερες περασαν ευκολα και για τους δυο.

Ο Κριστιαν είχε αποροφηθει απο τις εκρεμμοτητες του γραφειου του και η Ανελιζ με τις καθημερινες δραστηριοτητες της και τον Εντι.

Φυσικα οι μερες περναγαν ευκολα, αλλά οχι και τοσο τα βραδυα που και οι δυο ηθελαν σαν τρελοι να τρεξουν ο ενας στον άλλο.

-«Δεν μπορω να το αντεξω άλλο Εντι...»του ειπε παραπονιαρικα την Πεμπτη , καποια στιγμη εκεί που ετρωγαν στην τραπεζαρια το πρωινο τους.

Ο Εντι την κοιταξε στενοχωρημενος αλλά δεν υπηρχε λυση στο προβλημα τους αυτην την φορά.

-«Αυριο είναι Παρασκευη βρε Λιζακι.Υπομονη λιγο ακομη και θα τον δεις.»

-«Τωρα βρηκε και το τηλεφωνο μου να σπασει..δεν τον εχω ακουσει καθολου τόσες μερες...» ειπε παραπονιαρικα και χτυπησε το ποδι της νευριασμενα κατω σαν πενταχρονο.

-«Εγω μια χαρα τον ακουσα να φωναζει το πρωι παντως»..

Η αλήθεια ηταν ότι το πρωι καθως κατεβαινε στην τραπεζαρια ακουσε φασαρια να ερχεται από τον οροφο του και φωνες .Ο παλιος καλος Κριστιαν είχε επιστεψει.Τι να είχε συμβεί αραγε και είχε θυμωσει τοσο.Παντως η Ανελιζ ένιωθε ανακουφισμενη που για πρωτη φορά εδώ και καιρο δε εφταιγε αυτή.

-«Ναι, τωρα που το λες, τον ακουσα και γω...χαμος γινοταν στον όροφο του .» ειπε παραξενεμενηκαι αυτηκαι ηπιε λίγο από τον καφε της.

-«Ε,αργα ή γρηγορα θα μάθουμε παντως.Τιποτα δεν μενει κρυφο εδώ μέσα..Και ξερεις ποια εχει την προτοκαθεδρια στα νεα, ετσι?» Η Ανελιζ τον κοιταξε προβληματιμενη

-«Η φιλεναδα σου , η Αννα.Ολα τα ξέρει. .»

-«Η Αννα?Η δικια μας Αννα?...Απιστευτο..»μουρμουρισε η Ανελιζ κοιτωντας εκπληκτη τον Εντι να κουνάει θετικα το κεφαλι του μασουλωντας ένα τοστ.

-«Το νου σου μικρη...» της ειπε προειδοποιητικα ο Εντι και η Ανελιζ συμφωνησε βουβα.

Εκπληκτη επεξεργαστηκε τρωγοντας τα νεα που μόλις είχε ακούσει .

Η Αννα της είχε φανει κουραστικη με τις ερωτησεις της και την ασταματητη πολυλογια της αλλά να είναι και η κουστσομπολα εκεί μέσα , δεν το περιμενε.

Μα καλά πως μερικοι ανθρωποι ασχολιουνται με τους αλλους και όχι με τον εαυτο τους?

Τελειωνοντας το πρωινο τους ολοι συγκεντρωθηκαν στο προαυλιο οπου με τις εντολες την Ελενας μετακινηθηκαν στο πισω μερος της σχολης, αρκετά μακριά από ότι φανηκε ,σε ένα υποστεγο χωρο.

Ακαδημία του ΈρωταWhere stories live. Discover now