Kringg!!!
Loceng menunjukkan waktu rehat.
Aku mencapai bekal makanan aku dan botol air aku menuju ke kantin.Aku dah boleh nampak batang hidung Hyeri dekat bangku tepi situ.Aku terus mengambil tempat di sebelahnya.
"Wehh Eun,Kenapa kau bawak bekal lagi?"
"Huh?wae?kenapa?salah ke,aku lapar lah gile",pandang aku serius.
"Bukan ke kau dah kenyang makan marker pen Cikgu Jihye tadi?",Hyeri memperli aku.
"Kau pernah makan kasut tak?"soal aku dengan gaya cool.
"Emmm,tak pernah kot?sedap ke?"
"Sedap.Nak rase tak?",pandang aku.
Hyeri hanya menjeling aku.
"Weh weh aku dengar ade pelajar baru,Muka dia hensem mengalahkan boyfriend aku sial,Hensem gile nak mampos!Cute pulak tu auuu~"
Hyeri mengedik-gedik depan aku.Rase nak lempang pon ade😌
"Jangan gedik sangat boleh tak?",jeling aku.
"Elee,nnti kau sendiri jugak yang suka budak tu"
"Takdepunye lah😌aku setia k",jawab aku.
"Dah lah jom masuk kelas,tak pasal-pasal kena marah dengan Cikgu Cong tu."
Aku mencapai bekal makanan aku yang langsung tak diusik sebab syok sangat bual dengan Hyeri.😌Aku terus berlari untuk masuk ke kelas.
Punyalah laju lari aku sampai aku tak perasan aku terlanggar seorang namja yang tinggi dia lagi tinggi dari aku.
Namja itu terjatuh dan barang-barang dia sekali jatuh bersepah-sepah.
"M-mianhae",kataku ringkas sambil tolong dia amik barang-barang dia yang jatuh dekat lantai.
Namja tadi menepis tangan aku kuat.Aku tergamam.
"S-saya minta maaf saya tak sengaja",senyum aku.
Namun senyuman aku mati lepas nampak sebilah pisau yang jatuh bersama-sama barang dia yang jatuh tadi.
Aku terkejut.Dia ni psycho ke ape?Buat apa nak bawak pisau ke sekolah?
Aku tak pandang dia langsung dan terus berlari ke arah kelas.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...