"Roti?",kata Jungkook.
"Taknak"
"Makan,nanti kau sakit perutlah",Jungkook mengeluh.
"Aku takde selera."
"Batang aku kau selera tak?",Kata jungkook sambil menahan dari ketawa.
Fuck you Jungkook.😑
"Bodoh lah kau ni"
Aku tolak kepala dia.
Dia tersenyum sambil tergelak.Seronok kenakan aku.
Harini,baru aku nampak die tersenyum.Cute,Bila dia senyum nampak gigi rabbit dia.Aku amik peluang untuk tanya bile mood dia tengah okay.
"J-jungkook?",panggil aku.
"Nae?"kata jungkook sambil menggigit roti dia.
"Lepaskan aku please",aku membuat muka.
"Sorry your can't escape from me,your mine now!",muka dia bengis.
Muka yang tersenyum tadi terus berubah menjadi muka yang psycho.
Aku tak tau kenapa,dia ni cepat naik angin.
"Sampai bila aku nak hidup kat sini?sampai bile?Aku rindu omma dengan appa aku ,A-aku nak balik..plss jungkook..lepaskan aku tsk tsk",kataku perlahan sambil mengalirkan air mata.
Jungkook tersenyum jahat.Dia bangun.Dia menarik kepala aku lalu menghempaskannya ke lantai.
"I SAD NO AND NO!CAN YOU JUST STILL WITH ME?!APE SUSAH SANGAT KAU NAK TINGGAL DENGAN AKU?!AKU ADE RUMAH BESAR KOT,TAK CUKUP APE LAGI?!"
"A-arghhh...",aku mengadu sakit.
Jungkook memandang aku tajam.
"I will watch you",katanya lantas pergi ke arah dapur.
Aku terfikir sebentar.
Bukan ke ni mase yang tepat untuk aku larikan diri?Pintu keluar ade kat tingkat 1,aku sekarang kat Tingkat 2
Dengan segala kudrat yang aku ade,aku cuba bangun dari lantai itu.
Aku bergegas pergi ke tangga.Dalam hati gembira apabila hendak meloloskan diri dari neraka ni.
Belum sempat aku nak turun tangga,tiba-tiba
"Gotcha~",Jungkook memegang kaki kanan aku menyebabkan aku tidak seimbang dan jatuh tergolek ke tangga satu persatu.
Aku meraung kesakitan. aku terasa sangat pedih di bahagian tulang belakang aku.
Aku nampak kelibat bayang-bayang yang hampiri aku.
"Aku dah cakap ,jangan berani kau nak larikan diri dari aku.Bcs your never can't escape from this place",kata Jungkook sambil menendang perut aku laju.
"Arghh-J-jungkook stopp itt arghhh!",raung aku.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...