"Aku rase better kau balik sebelum Jungkook sedar,kang mengamuk orang tua tu aku tak tanggung",bebel Namjoon.
"Habis tu sape nak bayar latte ni?",kata aku.
"Tu..biar aku bayarkan,dah pergi balik sane",halau Namjoon.
"K pine🌚"
●●●
"Mane Eunri aku?!!!!",jerit Jungkook kat bodyguard dia.
"S-saya tak tau Tuan"
"Korg semua dipecat!faham?!",tengking Jungkook.
"T-tapi tuan"
"Gi mampus dari rumah aku sane!jage sorang yeoja pon tak pandai",jeling Jungkook.
Bodyguard tadi pon beredar.
Aku tergamam bila Jungkook tengah mengamuk pasal aku.
Aku terus ke dapur untuk acah ii sedang masak.
Jungkook jalan ke dapur dan ternampak aku.
"Eunrii yahh..awak pergi mane tadi?",kata dia sambil peluk aku dari belakang.
"S-saya tak pergi mane ii ponlah,s-saya just memasak je dari tadi",gagap aku kerana sedang menipu.
"You want telling the truth or i will get mad.",Jungkook pandang aku tajam.
Aku tak boleh biarkan rahsia aku keluar tanpa pengetahuan Jungkook.Kalau tak mati aku harini😔
"Ahh,b-betullah Jungkook saya tak tipu,Saya tak pergi keluar dengan BTS po-"kata-kata aku terberhenti.
"Macam mane aku boleh terlepas cakap ni adohaiii",kata hatiku.
"Ouh nice,thanks bcs tell me the truth walaupon kau sedang tipu!!!",Jungkook tengking aku.
Aku langkah kebelakang satu per satu.Takut dengan dia yang tengah dekatkan diri aku dengan dia.Sikap psycho dia kembali.
"J-jungkook mianhae",kata aku sambil badan aku menggeletar.
Jungkook usap rambut aku sambil ketawa.
"Kau ni dari dulu same je,tak pernah berubah pon haha", gelak psycho Jungkook.
"Lepas ni kalau kau keluar tanpa kebenaran aku,I will kill you",kata Jungkook sambil pegang pisau yang dia amik dekat tepi aku.
"J-jungkook ape awak buat ni?!l-letak balik pisau tu",kata aku yang mula keluarkan air mata.
"Don't cry my baby,aku dh cakap,kalau kau keluar sekali lagi aku akan bunuh kau"
Aku hela nafas lega bila Jungkook dah letakkan pisau dia kat tepi.
"Mian Eunri,this is you punishment",senyuman Jungkook mati.
Dia tarik kasar rambut aku.
Dia tendang aku.
Dia tampar aku."Arghhh!J-jungkook saya minta maaf,pls l-lepaskan saya,saya janji tak buat lagi..tsk tsk",kata aku yang sedang teresak-esak nangis tahan sakit.
"Kau.Ikut aku",Jungkook tarik tangan aku kasar.
Dia bawak aku kat sebuah bilik kosong.Dia tolak aku sampai aku terjatuh ke dalam bilik itu.Dia kunci pintu itu.
"J-jungkook ah!awak buat ape ni!lepaskan s-saya!",rengek aku.
Jungkook hanya diam.
"Pls lepaskan saya Jungkook!S-saya minta maaf!",kata aku sambil nangis.Mata aku sudah lebam akibat nangis.
Tangisan aku dia langsung tak endahkan.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...