12

6.3K 407 14
                                    

Tok tok tok!

"Ye kejap!",balas jungkook sambil pergi ke arah pintu.

Dia membuka pintu itu dan tiba-tiba

Pakk!!

Taehyung menumbuk muka Jungkook kuat dan menyebabkan dia tejatuh atas tanah.

Aku terkejut.Aku menuju ke arah Jungkook tetapi ditarik oleh Taehyung.

"Lepaslah!",Aku menolak tangan Taehyung.

"Lari lah bodoh!Kau tau tak Jungkook tu boleh bunuh kau!?Dia tu PSYCHO"

"Aku tkkan tinggalkan dia!",marah aku.

Taehyung mengangkat aku gaya bridal style dan menuju ke arah keretanya.

"Jungkook!tolong saya!tolong!!!",jerit aku.

Aku tahu niat Taehyung hendak bantu aku tapi
Aku tak boleh tinggalkan Jungkook dalam keadaan camni.

Jungkook masih lagi dalam keadaan mengerang kesakitan.

"E-eunri ahh,j-jangan amik eunri aku..",kata Jungkook perlahan sambil melihat Eunri yang dimasukkan kedalam perut kereta Taehyung.

Aku nangis teresak-esak tengok keadaan Jungkook.

Baru sahaja Taehyung hendak masuk ke dalam keretanya.Ade satu tangan memegang bahu taehyung.Taehyung memandang kebelakang  dan memandang Jungkook yang memegang bahu dia.

Dia menggigil ketakutan apabila nampak muka Jungkook merah pendam.

"Kau ni dari dulu lembab",kata Jungkook sambil menumbuk muka Taehyung.

Taehyung terbaring atas tanah apabila ditumbuk oleh Jungkook.

Aku ternampak Jungkook mengeluarkan pistol dari poketnya lalu dia halakan kat Taehyung.

BANG!

Aku menukar arah pistol Jungkook menuju ke atas sedikit.

Selamat Taehyung tak kene.

"Aniya Jungkook!Awk dah janji taknak bunuh sesape!",kata aku sambil menangis teresak-esak.

"Kalau bukan sebab Eunri dah lame aku tembak kau",Jungkook meletakkan pistolnya semula ke dalam poketnya.

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now