"AHHHHHHHH!!!!!!HAJIMAN!!!!!!!!",raung Jungkook dari bilik atas.
Aku terdengar Jungkook meraung,Nafas aku terus tidak teratur.Takut apa-apa jadi dekat dia.Aku terus berlari ke tingkat atas.Aku nampak Jungkook sedang memeluk lututnya sambil menangis.Mata dia merah.
"W-waee Jungkook?",soal aku ingin tahu.
Dia masih lagi memeluk lututnya erat sambil menangis.Matanya lebam.Aku pelik dia nangis sebab ape?
"ARGHH!!BERHENTILAH!!!!",dia menendang-nendang angin di depannya seperti ade orang.
Aku dah mula risau.
"K-kookie ah kenapa ni?tell me"
"ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!",Dia jerit lagi.
Dia terbaring sambil menutup telinganya.Seperti orang gila.
Air mata aku tak dapat tahan.Aku kesian tengok dia.Ya,kesian tengok hidup dia yang ade penyakit mental.Tindakan Jungkook melampau apabila dia mula menendang kerusi yang ade di depannya.
Aku bantu dia dengan pegang tangan dia erat.Air mata aku mengalir.
"Yah kookie,jangan risau a-aku ade kat sini",Kata aku sambil memeluk Jungkook yang sedang dalam ketakutan.
Badan dia menggigil teruk.Seperti orang kene dera.
●●●
Petang itu aku bertindak hendak berjumpa dengan ahli BTS yang lain.Aku keluar tanpa izin Jungkook.Aku amik peluang untuk keluar sekejap apabila Jungkook tengah pengsan.Aku ingin dapatkan kepastian.Aku nak tanya diorang kenapa Jungkook boleh jadi macam tu sekali.
"Annyeong BTS",kata aku sambil bow 360°
"Kau nak buat ape jumpa kiteorang?"kata Ketua mereka Namjoon.
"Aku nak tanya pasal Jungkook.",kata aku sambil tundukkan muka.
BTS yang lain mula pandang antara satu sama lain.
"A-aku nak tanya kenapa Jungkook boleh jadi psycho-gile "
"J-jungkook dia dulu ada keluarga yang kaya.Keluarga diorang langsung tak amik tau pasal Jungkook,Ibu bapa diorang selalu dera Jungkook..Aku rase maybe tu punca dia jadi gile,psycho."
Aku tergamam.Tak sangka pulak Jungkook boleh jadi teruk macam tu sekali.
"And setahu aku Ibu bapa diorang..meninggal sebab kene bunuh dengan Jungkook mase dia umur 13 tahun."
Aku terkejut tak terkata.
"Masa tu ibu bapa diorang bergaduh sampaikan ayah dia ugut nak bunuh Jungkook.Ibu dia pulak tak kisah dengan jungkook.."
Namjoon menarik nafas panjang sebelum teruskan cerita dia.
"Ayah dia mula nak bunuh Jungkook,And masa tu jugak Jungkook bunuh Ayah dia demi keselamatan dia,lepastu Ibu dia..Dia bunuh dengan kejam."
Aku mula mengeluarkan sebutir air matanya.Sebak.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...