23(2)

1.6K 173 23
                                    

Dia sedang berjalan-jalan di sekitar kawasan perumahan tersebut.

Dari tadi ulang alik jalan. Dia Lisa buntu.

Dia tak tahu nak bermalam kat mana hari ni. Semua duit dan Kekayaan Dia hilang macam kene tiup angin.

Jungkook pula dah haramkan Lisa jejak kakinya kat rumah dia Dan Eunri.

" tch.juon ni pon satu bagilah aku duit tambang teksi ke"

Dia mengeluh.Harini Dia terpaksa tidur di bawah jambatan sebab dia takda duit nak ke rumah lamanya yang terletak jauh.

Sape sangka orang yang kaya macam Lisa ni tidur bawah jambatan ish ish ish

Padan muke lo(•ω•)

" arghh! L-lipas!! "

Malam itu dipenuhi dengan jeritan Lisa yang tak habis habis takut dengan binatang yang lagi kecil daripada Dia.

__________________

Eunri pov

Aku still berkurung dalam bilik.Otak aku hampir nak pecah fikirkan kenapa jungkook ceraikan Lisa. Aku tau mesti ada sebab lain.

Aku nak keluar dari bilik ni tapi tapi emm emm kami dah lama tak bercakap seperti suami isteri.Tak ke awkward gitu.

" eunri~ "

Terpapar muka jungkook yang betul betul di depan pintu bilik aku. Ha sudah macam mane ni.(ˉ(∞)ˉ)

" ah n-nae? "

" kenapa tak keluar?bosan lah takde kesayangan titew "

Ha dah mula kegedikannya disitu.

" memang saye taknak keluar "

Aku pandang ke tingkap.

Diikutkan aku still marah dengan jungkook Sebab dah tuduh aku bunuh jungri.

" hmm sini chagi "

Jungkook menarik tangan aku yang berada di katil aku. sehingga aku terduduk di ribanya.Yokloh maksiat ni.

Segera aku bangun dan duduk di atas katil.

Aku still mendiamkan diri.

Tiba tiba sahaja jungkook menggosok perlahan rambut aku. Aku hanya pandang dia.

Sumpah aku rindukan dia yang dulu selalu gosok kepala aku ketika aku nak tidur.

Aku takut gelap dan setiap kali tidur jungkooklah yang selalu tenangkan aku.

Selepas itu jungkook memegang tangan kiri aku dengan kedua-dua belah tangannya.

" Aku minta maaf "

" aku minta maaf Sebab dah tuduh kau bunuh anak kite jungri, aku betul betul menyesal sebab tuduh kau dan tambah pula aku seksa kau sampai kau terluka "

" kalau masa boleh diputarkan balik, aku akan sayang kau sepenuh hati aku "

" aku ni bodoh sebab percayakan Dia ",kata hati jungkook.

" kite mulakan hidup baru yang macam dulu Ok? "

Sebenarnya air mata aku dah lama mengalir deras.Aku betul betul rindukan jungkook yang dulu.

" aku betul betul minta maaf sebab selalu buat kau menangis,ya aku tau kesalahan aku ni memang tak boleh dimaafkan "

" aku harap kau akan bagi aku peluang kedua untuk aku jaga kau "

Tiba tiba dia menarik muka aku dekat dengannya dan dia mula mencium bibir aku.

Aku mengikut rentaknya kerana terlampau rindu,Kalau boleh rase nak peluk dia kuat kuat.

" I need you in my heart chagi "

_____________________

Nak tahu Lisa sekarang tengah dimana Dan bagaimana keadaan dia?

Dia sekarang berada di kedai mamak sedang melepak.

Katenya kawan dia akan amik dia malam ni ke rumah dia.

Dia sedang duduk sambil bermain dengan henfon dia yang Dah jahanam disebabkan jungkook.

Sedang dia leka bermain, Ada satu tangan putih macam mayat menyentuh bahu dia.

Lisa pandang kebelakang sebab nak tau sape yang main pegang pegang die.

" k-kau? "

Muka Lisa jelas terpapar terkejut dengan kehadiran lelaki yang Tidak asing baginya.

" kau buat ape kat sini?! "

Setelah lama dia menghilang akhirnya dia Min Yoongi muncul di hadapan Lisa.

" ape khabar kau lepas dah kene halau dengan jungkook haha"

" Senyap kau! Pergi sane Jangan ganggu hidup aku lagi sial! "

Kelihatan muka berang Lisa.Dia marah bila dia jumpa lelaki ini.

Kerana lelaki ini mampu buat ape sahaja yang dia nak Sama macam Lisa. Senang kata dia adalah kawan psycho Lisa.

Dulu, rahsia dia yang dia bunuh jungri hampir sahaja bocor akibat Yoongi.

" wo wo Lek lek aku datang sini just nak minta tolong je-- "

"kau merayu lah macam mane pon aku tak akan tolong kau",balas Lisa.

"ape kata kalau aku gadaikan iya dengan nyawa jungkook? "

Bukan main terbuntang mata Lisa. Mane mungkin dia nak jungkook mati.

" kau jangan buat ape ape kat dia! Aku haramkan kau sentuh dia!! "

" ape yang kau nak aku akan lakukan but jangan cederakan jungkook "

" hahaha first time aku tengok kau merayu kat orang "gelak Yoongi.

Lisa menjeling tajam kearahnya.

" kau tau bukan aku ni kawan lama sekolah Eunri?and aku dah lame simpan perasan cinta ni kat Eunri? "

" aku nak kau tolong aku dapatkan Eunri.Pisah belahkan Eunri dengan jungkook semula "

Muka muram Lisa menjadi ceria.Nasiblah pertolongan tu memang dia dah rancang.

"dah settle,kau bawak Eunri kat rumah aku "

Aku nak jadikan dia milik aku haha"

______________

YOONGI IN THE HOUSE ฅ'ω'ฅ

BTW JOIN LAH AF TU HIKS HIKS


PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now