Nafas aku dari tadi tak teratur.Macam ade bende buruk bakal berlaku.
Aku sembunyi di tepi pokok yang agak besar.Dan cuba mengintai di sebaliknya.Sebab aku dengar bunyinya datang macam 3meter dari aku.
Aku mengintai sedikit.Nafas aku tercungap-cungap bila nampak.
Seseorang namja memegang pistol dan sorang Yeoja yang betul ii sandar di belakang pokok yang aku sedang sorok.
BANG!
BANG!
BANG!
BANG!
Aku terpaku.Aku menarik nafas laju sambil mengetap bibir.
Aku nampak yeoja itu sudah mati ditembak namja itu berkali-kali.
Aku menekup mulut aku.Air mata aku mengalir deras.Tragedi tu sangat kejam.Dalam hati berdoa agar namja tu tak nampak aku yang ade kat belakang pokok ini.Nafas aku semakin kencang apabila nampak namja tu memandang ke belakang pokok itu.
Pls pls jangan lah nampak aku
Air mata aku sudah mengalir deras.Aku menekup mulut aku supaya tidak dengar tangisan aku.
"GOTCHA~",namja itu memandang aku selamba.
Aku terkejut.
"Pls jangan ape-ape kan saya pls!"
Tangan aku mengigil meminta belas kasihan dari dia.Aku pandang ke atas dan nampak muka namja itu.Ya,dialah Jeon Jungkook.Aku tergamam.Memang betul tekaan aku.Dia ni psycho.
"Mmm,memandangkan kau dah nampak aku bunuh dia-"
Hati aku berdebar-debar tunggu jawapan dari dia.
"You the 2nd person i will kill",jawab dia selamba sambil mengacukan pistol kat kepala aku.
Aku menggigil ketakutan.Dalam otak tak habis-habis ingat yang aku akan mati.
"Pls lepaskan saya Jungkook!L-lepaskan saya",rayu aku.
Jungkook hendak menekan picu pistol itu.Aku menepis kuat pistol itu sampai pistol itu terjatuh ke tanah.
"Arghhhh!bodoh!",bengis Jungkook.
Dia menarik rambut aku kuat dan menghempaskan aku ke pokok itu kuat.Aku nangis teresak-esak.
Jungkook membelai-belai rambut aku.Dia memerhatikan muka aku dengan muka yang seram.
"Hmmm,you so beautifull right?",jawab dia dengan penuh psycho.
Aku menepis tangan dia dari usik aku.
"Don't you dare too touch me",aku pandang dia tajam.
Dia ketawa dengan penuh psycho
"Hahahahahah,your so funny,Can i take you?"
Aku diam.Tak paham maksud dia.
"Mian Eunri,Kau terpaksa ikut aku"
Jungkook menumbuk muka aku sampai pengsan.
"H-hyeri.."
Itu ayat terakhir sebelum aku menutup mataku.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...