Vote and comment💕
.
.
.
Harini Lisa keluar dengan kawan-kawan dia sampai malam.
And guess what?Aku dengan Jungkook je ada kat rumah ni.Tak ke awkward gitu ;)
Sekarang ni aku betul-betul malu dengan dia.Yelah,dah lama aku tak rapat dengan Jungkook sejak Lisa dah jadi peganti aku.
And aku betul-ii taknak keluar dari bilik ni;)
But sekarang sepatutnya aku hidangkan makanan untuk Jungkook tapi tapi tapi
Aishh abaikan jelah.
Aku pergi ke dapur dan mula mengangkat mangkuk yang berisi japchae lalu pergi ke ruang tamu.
Dan terpapar muka Jungkook yang sedang tengok didi and friend-
Wait Jungkook tengok cite tu?!
K aku nak gelak.HAHAHAAHAH
Aku nampak Jungkook cepat-ii tutup tv tu bila aku nampak dia tengok cite tu.
DAH MALU LAH TEW
Jungkook masih lagi dengan muka dingin dia.Elelele acah je tu.Sedingin-dingin dia pon masih tgk cite cartoon-,-
Aku mengawal riak muka aku yang hampir gelak.Dan akhirnya aku tergelak jugak.
" HAHAHHAHAAH JUNGKOOK,AWAK HAHAHAH TGK DIDI AND FRIENDS KE?HAHZJSKAKAKS "
Terguling-guling kau aku kat atas lantai.
" yah!berhenti gelakkan aku pabo! ",kata jungkook sambil menahan malu.
Aku masih tak berhenti gelak.
Jungkook pandang aku macam nak telan aku.
" kau nak berhenti gelak or aku buat kau berhenti gelak?choose ",kata die dengan nada agak seram.
Dan ya aku memilih untuk gelak lagi.
Tak takut werkk
" HAHAHAAHHAHAHAHAHAHA "
" .... "
" HAHAHAHAHHAAH "
" ok fine kau yang pilih cara ni "
"HAHAHAHAHAHAH-OH MAI"
Sedang aku sibuk gelak tiba-tiba Jungkook datang kat aku dan tolak badan aku sampai aku terbaring kat atas lantai.
And sekarang dia tindih badan aku.
Aku ulang
dia
tindih
aku.WHAT THE FUCKKK YOU JEON JUNGKOOK.
Aku berhenti gelak bila Jungkook buat macam tu.
Dia pandang aku dengan pandangan menggoda gitew.
Jantung aku rasa macam nak meletup bila dia mendekatkan muka dia ke arah aku.
Kepala aku tertolak kebelakang apabila hidung bersentuh dengan hidung aku.
Nafas dia dapat aku dengar kuat
" yah,jungkook saye dah berhenti ketawa kan,lepaskan saye please "
Dia abaikan aku dan bibir aku hampir sahaja bersentuhan dengan bibir dia.
Asdfghjklllskskss
HUWARRRRGHH
Pipi aku merah membahang.Aku betul-betul malu.
Aku mesti halang benda ni terjadi!
Aku tolak Jungkook dengan kuat sampai dia terduduk kat sofa.
Dia tak kiss aku lagi kan?
HOREYYY AKU BERJAYA
Jungkook dah pandang aku tajam.
"Ahh urmmㅡnah makanan awak dah siap,saye pergi dulㅡ"
" ㅡtapi aku nak makan kau ",kata dia dengan pandangan menggoda.
Ho...mai....godddd
" Makan saye buat ape,saye bukannye sedap pon ha okok byeㅡ "
Tiba-tiba dia tarik tangan aku sampai aku terjatuh dekat atas jungkook yang ada kat atas sofa.
Dan kini aku pulak tindih dia.
FAKK YOU ANAK JEONNN AKU SUMPAH KAU JADI BATU AKSKSODKCK
.
.
Tapi belum sempat jungkook nak makan akuㅡha ape ape jelah asksks
Ting tong~
Tiba-tiba bunyi loceng berbunyi.
Dan terpapar lah muka Lisa yang terkejut beruk apabila nampak aku dan Jungkook.
Beg-beg plastik yang dia pegang akhirnya jatuh jua.
Jungkook cepat-cepat menolak aku.
" lisa,kau salah faham "
Lisa pandang aku tepat pada mata aku tajam.Ok aku taknak masuk campur bye.
Aku terus masuk ke bilik.Sebelum aku masuk bilik,aku terdengar bunyi Lisa terjerit-jerit.
Jeles lah teww hoho.
×××××××××××××
Author pov
" kenapa kau buat macam tu?aku dah kate kan jangan sesekali kau rapat dengan dia ",kata seorang perempuan thailand itu iaitu Lisa.
Seorang namja hanya berdiri tegak tak balas ape-ape.
" aku dah penat lah,aku betul-betul rindu dia.tolong aku plsㅡ "
" ㅡkau dah mengalah ke?so aku boleh lah bagitau perkara sebenar kan? "
" tak pls,tolong jangan bagitau dia,aku minta maaf "
Jelas terpapar reaksi takut di muka namja tersebut.Dia betul-betul takut orang yang dia sayang akan benci dia.
" ok good,sekali lagi aku nampak kau dengan dia,aku akan bocorkan segala rahsia kita "
____________________________________
Huehehe just nak bagitau,orang yang bunuh jungri pernah muncul dalam ff ni 🗿🔥💕
MAAF CHAP NI AGAK PENDEK SEBB AUTHOR DAH KEKERINGAN IDEA SAPE ADE IDEA BOLEH BAGI KAT COMMENT MUAHH
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...