Vote vote🔥💕
Sorry aku mmg suke publish byk kali HAHA
Aku menekan punat control tv.Aku mula membuka ke siaran 391 yang tengah siarkan cerita Music Bank.Fuh fuh oppa aku yang rambut merah meletop tu.
Tv tu menunjukkan 7 orang lelaki sedang menari lagi Fake Love iaitu lagu kegemaran aku.Ketika persembahan diorang aku fokus hadap tv tu lagi lagi part Jungkook bias aku.
"Eunrii!!!Amikkan Lisa air cepat!!die tercekik jjampong!"
Kedengaran suara Jungkook yang menjerit dari ruang tamu.Aku sedikit terperanjat.
Wuishh doa aku termakbul.Ha that we call karma.Aku tersenyum sebelum mula mengambil air masak di dapur.
Aku mula melangkah ke meja Lisa dan letak air dia kat meja dia.Dia dengan laju minum air tersebut.
Macam orang hilang nafas.
Aku tersenyum sedikit tanpa diorang perasan.
Tapi si sundal tu perasan.
"Kenapa kau senyum perempuan sial?!suke lah tu aku jadi macam ni?!sebab jjampong kau lah aku tercekik tau tak?!kau letak ape dalam makanan ni hah sampai aku tercekik?!",tengking dia sambil mula berdiri.
Bahu aku terhinjut.
Dia sendiri yang gelojoh sangat makan macam tak makan sedekad pastu nak salahkan aku?
"Jungkook I nak makan kat luar,tkde selera nak makan makanan murahan ni,manetau die letak bomoh ke dalam mie ni",perli Lisa.
Jungkook sedang bermain phone dia tapi macam tengah tahan ketawa.
Aku rase dia pon nak tergelak sebab Lisa tercekik tadi pft.
Lisa mula pandang Jungkook tajam.
"Hey Jungkook!!You ketawakan I kan?!"bentak dia.
"E-eh m-mana ade!E-Eunri kau letak ape dalam makanan ni sampai Lisa boleh tercekik hah?! ",kata dia dalam nada cuba menipu.
"You tipu!!Kenapa you tak marah Eunri tadi?!kalau I mati tercekik macam mane?!",tengking Lisa.
Dan mulalah rumah bising dengan pekikan Lisa.
Hati aku dah berbunga-bunga sebab Jungkook tak marah aku kalini tapi just gelakkan Lisa.
×××××××××××××××××××××××××
Wofff ! Woff !
Anjing aku yang aku bela sejak hubungan Jungkook dengan aku masih baik sedang menyalak di hadapan aku.
"Aigoo,kenapa ni kookie?kenapa tak makan,makanan kookie dah ade kat situlah",kate aku sambil mula tunjukkan bekas makanan anjing yang dipenuhi makanan anjing.
Tapi dia tetap menyalak.
Kenapa dia menyalak kuat sangat.Sakit telinga aku.
Tapi dia tak biasa menyalak macam tu melainkan ade orang asing dekat kawasan ni.
"Wae kookie kenapa ni?ade sesape ke?",kata aku.
Dia mula menyalak sambil berjalan ke depan pintu.Aku hanya mengikutinya.Mungkin dia nak tunjukkan sesuatu.
Dan ape yang difirasatkan oleh aku betul.Memang ade seorang lelaki di hadapan pintu rumah.
Aku ternampak Taehyung dekat depan pintu rumah aku.
Kenapa dia datang sini?kalau jungkook nampak mesti dia ingat aku cuba nak larikan diri!
"K-kenapa kau ade kat sini?pergi s-sekarang dari sini!",kata aku panik sambil mula pandang kat ruang tamu.
Nasib Jungkook belum bangun dari tidur dia.
"Yahh Eunri,kenapa kau tak jawab mesej aku.Beribu-ii aku hantar,kau tak balas?Kenapa kau tak datang sekolah?Dah dua bulan tau tak?",mata dia tajam pandang aku sebab aku terlampau gelabah.
Aku mula kawal rase gelabah aku supaya dia tak syak sesuatu.
"Well aku tau kau ade sorokkan sesuatu dari aku kan?",kate dia.
Damn shit Tae.
"T-takde pape,aku m-masuk dulu,kau pergi balik sane",kata aku gelabah sambil pandang ke dalam ruang tamu.
Nafas aku seakan tersekat.
Jungkook,ade tepat kat ruang tamu sambil pandang aku dengan Taehyung.
Aku menelan air liur aku.Habislah aku kalau dia soal memacam.
Ni semua Taehyung punya pasal!
"Eh annyeong hyung!",kata Taehyung sambil lambai tangan dia kat Jungkook.
Aku kena halau dia dari sini sebelum Jungkook syak sesuatu.
"P-pergi baliklah Taehyung!aku dah suruh balikkan",kata aku sedikit menjerit sambil mula tutup pintu.
Jungkook pandang aku tajam.
Aku mula langkah kebelakang sedikit sampai ke dinding.
"J-Jungkook m-mianhae,awak s-salah faham,d-dia yang datang tiba-tiba",kata aku tersekat-sekat.
"Ikut aku"
Masa terakan henti bila dia tarik tangan aku kasar.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...