Vomment tinggal ciket je skrang huwaa asdfghjkl
..
.
.
Flashback
Lisa pov
"Ha sile lah makan,semua ni aku yang masak tau",kata aku.
Aku mula membuka tudung saji yang dalam tu ada makanan.
Aku harap Eunri masak makanan yang mahal supaya aku dapat pujian.
Tapi lain yang jadi bila aku bukak makanan tu
Aku gasp.
Kenapa just ada masakan ayam goreng je!?
Tangan aku menggigil dan pandang kawan-kawan aku.Kawan aku dah pandang aku dengan pandangan tajam.
"Kau bergurau dengan kiteorang ke!?takkan kiteorang nak makan ayam ni je!?takde klasik lah kau ni!miskin sangat ke sampai tak boleh masak kan kiteorang makanan mahal?!dahlah buang masa je kat sini,jom balik guys!",tengking Jisoo kawan aku.
Aku mula tahan kawan aku dari balik.
"Tak.. maafkan aku,ni maid aku yang masak,aku yakin.",aku pertahankan diri aku.
"Kau jangan nak tipu kiteoranglah!kau sendiri kate kau yang masak tadi kan?!kau tak layak kawan dengan kitoerang!aku tak sangka kau ni miskin rupanya",caci Rose sambil keluar dengan ahli yang lain.
Endflashback
Aku terkejut bila Lisa cakap macam tu.Dah dia yang tak beli lauk,aku nak masak ape je.
And one more,kawan diorang tu memang sebiji macam Lisa ke kuat merungut?
"Tapi Cik Lisa yang tak beli lau-"
Pakk!!
Dia lempang muka aku kuat sampai pipi aku nampak kesan warna merah.
Aku pegang pipi aku.Sakit.
"Kau jangan nak bagi alasan lah!!kau dah salah taknak mengaku!!kau ingat diorang tu macam kau ke?diorang mane makan makanan macam kau pengemis!",tengking dia.
Sekali lagi dia tarik rambut kuat sambil hentak kepala aku kat dinding kuat.
Aku pandang dinding tu,Ada darah yang dah terpecik kat dinding tu.
Kepala aku mula menitiskan darah.
"M-mianhae Cik Lisa,s-saye tak tau-"
"-kau senyap!!kau ingat dengan maaf kau dapat tutup malu aku?!",bentak dia.
Aku mula mengigil kuat.Badan aku lemah.Aku kena hentak kat dinding walaupon kepala aku tengah sakit.
Sakit dia berganda daripada tadi.
"Kau..dah hancurkan semuanya",kata Lisa sambil memandang tajam ke arah aku.
×××××××××××××××
Jungkook pov
Prangg!!
Cawan yang aku pegang jatuh.P.A aku yang sedang berdiri di hadapan aku pon terkejut sebab bunyi kaca.
Kenapa aku rasa tak sedap hati tiba-tiba?
"Aigoo Tuan Jeon okay tak ni?",kata P.A aku sambil mengutip serpihan kaca-kaca tersebut.
"Ah nae saye okay,sorry dah susahkan awak kutip kaca-kaca tu",kata aku.
Aku mula terfikir Lisa dan Eunri.Aku tinggalkan diorang kat rumah berdua sebab aku terpaksa bermalam kat tempat kerja aku atas kerja aku yang bertimbun.
Aku terdiam.
Aku rasa ade benda berlaku dekat rumah.Aku mula ambik kot aku.
Aku tekad nak balik rumah.Aku risau Lisa ape-ape kan Eunri.
Dahlah Eunri tu baru sedar dari pengsan.
"Eh Tuan Jeon nak pergi mane?",soal P.A aku.
"Awak tolong buat kerja saya sekejap,nanti saya doublekan gaji bulan ni,saya ade masalah kat rumah",kata aku sambil mula keluar.
Aku mula memandu kereta aku laju menuju ke rumah aku.Setibanya disana aku terus keluar dari kereta dan melangkah ke depan pintu rumah.
Baru sahaja aku nak masuk aku dengar suara Lisa jerit.Tambahan aku dengar ada bunyi hentakan.
Aku mula risau.
Aku membuka pintu dan terpapar Eunri yang sedang terbaring lemah sambil kepalanya berdarah.
Mata aku membuntang.Nafas aku tak teratur.
"J-jungkook?k-kenapa you b-balik?",gagap Lisa.
Aku mula pergi ke arah Eunri.
"Yahh!kau dah buat ape dengan dia Lisa?!Eunri baru je sedar dari pengsan tau tak!!",aku tertengking Lisa.
Lisa nampak seperti terkejut.
"You semua nak bela dia!!dia tu dah bunuh Jungri!!kenapa you masih nak bela dia?!!",nangis dia sambil mula hentakkan kaki lalu pergi ke bilik dia.
Aishh ni lagi satu masalah.Aku tengking sikit tak boleh.
Lain kali jelah aku pujuk.Sekarang ni Eunri lagi penting.
Aku mula memapah Eunri ke kereta dan membaringkan dia di seat belakang.
Mianhae Eunri.
Kalau aku tak keluar tadi mesti Eunri takkan tercedera.
Aku mula memandu ke arah hospital yang berdekatan.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...