30

3.9K 238 7
                                    

"Chagi,meh lah sini makan"

"Ah nae",jawab aku perlahan.

"Nah ni aku punye,ni kau punye"

"Thanks."aku jawab dingin.

"Kenapa ni?Tak sihat ke?Kalau tak sihat jom kite pergi kli-"

Belum sempat dia habiskan ayat,aku dah terlebih dahulu potong ayat dia.

"Tak,saya sihat,takpe"

"Hmm nae"

Aku suap makanan aku dalam mulut aku.

"Jungkook"

"Ah nae?"

"Saya nak minta sesuatu boleh?",aku pandang dia dengan muka mintak kasihan.

"Chagi nak ape?Oppa janji oppa tunaikan",kata dia sambil tersenyum.

"Eh eh sejak bile dah pandai gune bahasa chagi-oppa ni"

"Sejak chagi semakin cantik",dia jawab selamba.

"So selama ni saya tak cantik lah ?"aku balas dingin.

"Eun-"

"APE KAU NAK HAH?!SEMUA YEOJA YANG LAIN CANTIK TAPI AKU TAK?!"Aku marah dia.

"Chagi,im sorry,srsly your very beautifull bile ii mase pon."

Aku nampak dia gigil ketakutan.

Senanye aku prank dia je HAHAHAHAH,Bile dah nampak dia gigil aku terus ketawa tergolek-golek atas lantai.

"Chagi?"

"HAHAHAHAHHAHAHA YAHH JEON JUNGKOOK KAU NI BODOH LAH PERCAYE YANG AKU MARAH "

Aku nampak Jungkook ketap bibir dia.Marah maybe.

Dia bangun.

Dia hentak meja.

Ok ni bukan mase untuk gurau.

Tiba-tiba dia datang ke arah aku dengan pandangan tajam.Aku gigil ketakutan.

"Relaks lah,s-saya gurau je lah"

Aku pandang dia.

"This is your punishment"

Dia geletek aku sampai aku muntah hijo.

"YAH JEON JUNGKOOK STOP HAHAHHAHAA JUNG HAHAHHAHAHA KOOK!!",aku gelak tak henti-henti dari tadi.

Aku ingatkan dia nak marah,tapi dia geletek aku puas ii.Kurang asam boi punye jungkook.

●●●

SOMEONE POV

"Macam mane,dah dapat dia?",kata seseorang dengan memakai pakaian serba hitam.

"Kami belum dapat lagi ,tapi kami dah jejak dia dekat mane",kata seorang konconya.

"Aku nak kau dapatkan dia,Tak kira ape pon,Aku nak dia jugak,kalau kau tk dapat dia aku pancung kepala kau"

"N-n-nae",kata orang itu dengan menggigil akibat ketakutan

●●●

JEON JUNGKOOK POV

"Annyeong chagi!"

Eunri peluk aku erat.

Aku pelik tiba ik je dia peluk.Biasanya dia malu nak manja dengan aku.Tapi sekarang tak.Mesti ade sebab ni.

"Jungkook,boleh tak saya nak minta awak sesuatu?"

Ok,this is trick jeon Jungkook.

"Nae,awak nak ape?"

"Urmm,saya kalau boleh nak pergi sekolah".kata dia sambil memusing-musingkan jarinya.

"I said no"

"Plss jungkook,saya rindu kawan saya,saya rindu omma appa saya hikk!"tersedu sedan orang itu.

"Jungkook pls"

Eunri sedang cuba pujuk aku.

"Satu syarat",kata aku ringkas.

"BWAE??!YEAYYY"

"Aipp,dengar dulu syarat dia"

"Ha ape dia"

"Kiss aku"

JEON EUNRI POV

"ABWAE?!!!?NEO MICHESEO?!"

Aku terkejut dengan syarat dia.Kalau dia yang kiss aku dulu boleh lah aku terima,tapi aku yang kene start kiss dia dulu.Ahhh helpp mee.Takpe ii kau kene tau yang kau buat sebab kau nak gi sekolah je.Chayokk Eunri!

"Tukarlah syarat lain",aku buat muka mintak penampar.

"Andwae,Kiss baru dapat",dia muncungkan bibir dia tanda ready for kiss.

Aku tolak bibir dia kuat.

"Oh kau taknak eh,ok no more seko-"

Cup!

Aku kiss dia?Okok relax Eunri.Kau buat kerja bodoh eunri.Srs menyesal kiss dia.Arghhhhh!!aku malu nak hadap dia.

Jungkook kaku sambil pandang aku dengan pandangan smirk.

"Ok done"

"Wow,tak sangka hahahaha"

"Shut up you",aku jeling dia.

"So?"

"So what?",dia buat pure ii tak tau.

"Ish!"

Aku siku peha dia kuat.Amik kau,lupe lagi.

"Yelah ii,Jeon eunri mulai esok awak dah boleh mula sekolah",kata dia sambil selimutkan diri dia dengan selimut.

"WAHH JINJJA?!KHAMSAAAA!!!!"

Tanpa aku sedar aku ter kiss dia.

Oh gosh.Tak sengaja ok,tak sengaja

Jungkook pandang aku sambil tersengih.

"This childish dah pandai kiss",dia sengih.

Pipi aku merah membahang.

Aku terus alihkan pandangan cuba tukar topik.Aku terus amik tuala dan masuk bilik air pura ii hendak mandi.Walaupon aku dah mandi.

"Tadi kau dah mandi kenapa kau mandi lagi?"

"Oh Hehe dah eh?",aku tersengih.

"Biasalah orang blushing mmg camtu",dia jeling aku.Aku jeling dia balik.

Vavi punye budak.


Aku jeling dia.Tiba-tiba aku ternampak sebuah bayang-bayang di luar rumah kami?Aku tercari-cari bayang-bayang itu tapi tetap tak dapat.Aku dah mula tak sedap hati.Aku cuba fikir positif.

Mungkin bayangan aku je kot.

"Chagi,pandang ape tu",kata dia sambil palingkan muka ke arah sesuatu tempat yang aku lihat.

"T-takde ape ii"

Aku langsung tak bercakap dengan dia lepastu,aku tutup lampu dan terus tidur semula.

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now