SPECIAL PART

3.1K 195 10
                                    

Disebabkan ff PSYCHO di rank #6 in fanfiction,nah i will give some special part😚💓Thanks for read this ff and vote🌚❤

WARNING : 1220 WORDS

EUNRI POV

Aku tak tau sejak 3 hari lepas aku ni asyik nak marah je.Biasanya Jungkook je yang kena marah dengan aku.Dia pon layan sikap panas baran aku sekarang.

"Jeon Jungkook!!",jerit aku.

"Ah naee chagi?",balas Jungkook yang baru datang dari dapur.

"Kenapa bersepah dapur ni?awak tau tak saye baru je kemas dapur ni hmm?",soal aku dengan deathglare.

Jungkook diam.Takut dengan isterinya sekarang.

"Ade ape-ape alasan yang awak nak bagi ke Jeon Jungkook?"

"Urmmm ..t-tadi Jungri nak susu,then saye tak tau mane awak letak tin susu..lepastu saye selongkarlah",jawab dia sambil kuis-kuis meja dapur itu.

"Kenapa tak panggil saye?Kalau awak tak tau cakaplah saye sekurang-kurangnye.Awak tu. mane tau nak jage budak-budak ni",aku hentak meja sederhana perlahan lalu pergi tinggalkan Jungkook.

Jungkook diam tak terkutik.Terhinjut bahunya sedikit.

××××××××




JUNGKOOK POV

"Yeobeoseoyo?",tanya aku di dalam talian.

Entah tetiba ade orang call aku.Perempuan pulak tu.Nombor telefon pon tak kenal.Ya,aku tau aku hensem sampai ramai nak tackle aku hoho.

"Annyeong oppa!!Ni Jihye!!Harini Jihye nak datang rumah oppa tau,nak melawat",balas dia.

Park Jihye,dia sepupu aku.

Aishh macam mane aku nak cakap dengan Eunri yang sepupu aku nak datang.Dahlah dia tengah marah sekarang.Kang tak pasal-pasal kena baling sudip dia tu.

"Ermm,waeyo nak datang?Hari lain boleh tak?",balas aku memujuknya.

"Ahn aniyo!!Jihye nak datang harini gak,muktamad.bye !",Jihye mematikan panggilan itu.

Budak ni kalau tak dengar cakap orang memang tak sah.

Aku mengeluh perlahan dan mengintai Eunri di bilik kiteorang berdua yang sedang leka bermain phone dia.Nak cakap macam mane ni?

Aku pon buat keputusan masuk bilik tu.Haihh hadap jelah Eunri.

"E-Eunri?",panggil aku.

"Hmm",balas dia malas.

Masih marah lagi lah tu;-;

"Harini awak masak lebih sikit boleh tak?Jihye nak datanh rumah kite",tanya aku dengan baik.

"Sukehati awaklah",balas dia dingin lalu beredar.

Belum sempat Eunri pergi dari situ,aku tarik tangan dia.Langkah Eunri terhenti lepas aku tarik tangan dia.

"Mianhaeyo Chagi because buat awak marah,forgive me pls",aku buat aegyo supaya dia maafkan aku.

"Kalau saye maafkan awak saye dapat ape?Nanti awak ulang jugak bende yang same",bidas dia.

"Saye janji tak sepahkan dapur lagi dah,pls chagi,maafkan saye.Saye taknak tengok awak dingin macam ni",rayu aku.

Aku meletakkan dagu aku kat bahu dia.

"Haishh,terpaksa saye maafkan awak",balas dia sambil peluk aku.

"Yeayy khamsa chagi,nah popo",aku kiss dia.

Ting tong!

Loceng rumah aku berbunyi.

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now