"Ikut aku"
Aku dah mula meronta dilepaskan bila dia bawak aku kat satu bilik yang kecil.
Dan aku kenal sangat tempat ni.
Bilik stor yang jungkook kurung aku waktu die jadi psycho
T-takkan dia nak kurung aku lagi?!
Nafas aku mula turun naik memandang Jungkook.Aku tak sanggup duduk sini dua kali.Aku betul-betul taknak duduk tempat tu.
"J-jungkook mianhae s-saye taknak kene kurung lagi plss h-hikk",,kata aku dengan mata yang memerah akibat nangis.
Jungkook hanya buat tak endah dan mula mengambil kunci bilik stor lantas dibuka bilik itu.
Perasaan takut aku makin membuak-buak bila tengok lampu dalam bilik tu dah rosak.Takkan aku nak duduk situ gelap-gelap?!dah nak malam dah pon.
"Masuk dalam ni.Kau lagi layak duduk dalam ni",kata dia sambil mengarah aku supaya masuk ke dalam.
"A-andwaee jungkook saye t-taknak,jangan tempat ni pls,s-saye takut gelap hikk,tolong janga-",
---PAKK!!
Jungkook pukul kepala aku sampai aku tersembam kat dalam lantai bilik stor itu.
Tolong pls,aku taknak duduk sini.
"J-jungkook!!a-andwaee!!saye t-takut",rayuku.
Aku mula nangis tersedu sedan.Kenapa dia buat aku macam ni dan taknak dengar penjelasan aku?Wae?
Baru sahaja aku nak lari ke arah Jungkook-
---BAMM!!
Pintu ditutup rapat.
Perkara dulu berulang semula.
Dan hanyalah ada aku kipas dan barang-barang yang sudah lama.
Suasana dalam tu memang gelap macam kau tengah buta.
Aku mula menggigil ketakutan sambil mula menangis kuat.Kenapa dia layan aku teruk macam ni?
Aku trauma dekat tempat gelap.Takkan dia tak tau?
..
.
KTANGG!!
Bahuku terhinjut sedikit akibat terkejut akan bunyi itu.
Sesuatu benda menarik perhatian aku.Aku memandang ke arah pintu dan nampak ada lampu suluh kecil bergolek dari lubang pintu ke arahku.
Agaknya Jungkook yang bagi.Sekurang-kurangnya dia masih amik kisah pasal aku.Aku tersenyum sumbing.
Aku mula mengambil lampu tu dan membuka lampu tersebut.Dan kini cahaya diterangi bilik itu.
Aku menyuluh lampu itu kesesuatu tempat secara tak sengaja dan ternampak macam ade---
----Album?
Album itu menarik perhatian aku dan aku mula ke arah penjuru bilik itu.Dan betul ada album yang berwarna kuning.
Dan ini adalah album gambar--
..
.
Aku Eunri dan Jungkook.Aku mula membuka album tersebut kerana bosan.Dan terpaparlah gambar aku dan Jungri berpelukan di tengah-tengah salji.
Aku mula teringat akan memori aku bersama Jungri dan Jungkook.
Air mata aku mengalir sedikit demi sedikit bila teringat kisah lama yang aku rindukan.
Aku mula menyelak halaman sebelah.
Aku tak tau semakin aku selak album tu semakin banyak air mata aku mengalir.
Aku menangis tanpa suara.
Ya,memang betul orang kata nangis tanpa berbunyi adalah nangis yang paling sakit.
Aku teringat akan pergaduhan aku dan Jungkook.
Aku pon macam tak percaya yang semuanya sedang berlaku.
Semuanya orang yang aku sayang hilang dengan sekejap sahaja.Macam angin ditiup.
Ianya macam sebuah mimpi.
Lama kelamaan aku tertidur selepas puas menangis.Aku harap sangat lepas ni aku dapat bangun dari mimpi teruk aku ni.
×××××××××××××××××××××××××
JUNGKOOK POV
Harini dah genap 2 hari aku kurung Eunri.Aku tak tau kenapa tiba-tiba aku berpeluh.Rasa macam perasaan bersalah sebab kurung Eunr-
Tak tak aku tak pernah rasa bersalah dan dia memang patut dapat balasan atas perbuatan dia.
Tapi macam mana kalau dia mati kelaparan?-
Biarlah dia mati pon,buat ape aku nak kisah?Lagi senang kerja aku.
"Jungkook!!I dah buatkan kimbap sushi untuk you,special tau!",kata dia.
Dan dah genap dua hari aku makan makanan yang Lisa masak.Aku nak makan makanan yang Eunri masak hmm.
Aip ingat aku nak sangat masakan Eunri?Aku nak pon sebab Lisa selalu hidangkan makanan yang tak sedap.Kau nak tau rase ape?Rase macam dia letak racun serangga dalam tu tau tak?K terkutuk isteri sendiri.
Lisa tak pandai masak macam Eunri.
"Jungkook!!makanlah!penat-ii je I buatkan untuk you tau tak?",kata dia sambil mula menyuap sushi tu kat mulut aku.
Dan makanan racun serangga tu hinggap kat mulut aku.Series aku rase macam nak muntah.
Aku mula pergi ke dapur sebab rasa macam nak muntah.
×××××××××××××××××
Dah genap 2 hari aku kena kurung.Muka aku pucat sebab tak dapat makan.
Aku rase aku dah tak boleh teruskan
Ni ke penamat hidup aku?
Badan aku lemah sampaikan tak boleh bergerak.Badan aku kurus macam orang tak makan.
Kenapa Jungkook seksa aku dengan jalan macam ni?
Aku mula mengambil gambar dimana ada gambar Jungri yang tengah pakai baju pocadot.
Aku mengosok gambar tu perlahan dengan jari aku.Tangisan mula kedengaran.Hanya sikit je air mata yang keluar sebab aku dah puas menangis selama dua hari.
Mianhae Jungri,eomma tak dapat balas dendam dekat orang jahat tu.
Nanti aku dah mati..aku dapat jumpa Jungri kan
Yes,ni adalah pengakhiran hidup aku.
Jungri tunggu eomma kat sane ye.
Mata aku mula kabur dan perkara terakhir aku nampak pintu dibuka oleh Jungkook.
-THE END-
_______________________________
ADEKAH ANDA FIKIR INI ADALAH ENDING?KATAKAN TIDAK
KK GURAU NI BUKAN ENDING,TKYAH MAROH ADE LAGI CHAP AKAN DTG
BTW VOMMENT FOR AUTHOR UPDATE CEPAT🔥💕
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...