10 (2)

1.9K 228 26
                                    

Kau tak vote malam ni pocong teman kau tido sebelah kau k joke joke pls vomment 💕💕

.

.

.

Jungkook pov

Aku mula mengambil jaket aku dan menghirup sedikit air teh yang Lisa buatkan.Aku berhenti sekejap menghirup teh itu.

Kenapa macam ade benda yang aku lupa?

Otak aku sedang mengloading dan ya

Oh my goat!

Amsskkxmccn

Aku lupa nak lepaskan Eunri!

Aku mula mengambil kunci rumah dan keluar pergi ke pokok yang aku ikat Eunri semalam.Aku harap sangat dia tak berjaya lepaskan diri daripada pokok tu and lari rumah.

Aku menghela nafas lega apabila Eunri masih ada disitu.Aku mula pergi ke arah dia dan nampak mata dia still tertutup.Aku goncang bahu dia tapi still tak sedar.

Aku mula panik bila dia langsug tak bagi respon ape-ape.

" Yahh,E-Eunri ppaliwa bangun!! "

Aku menampar pipi dia perlahan tapi tetap tak sedar.Eishh,ape yang kau dah buat ni Jeon Jungkook!

Aku mula membuka ikatan.Tapi belum sempat aku nak bukak ikatan tu aku nampak tangan dia sudah biru pucat.

Aku menekup mulut aku.Air mata aku mula ke luar deras.

Aku lupa yang semalam aku ikat dia ketat gila.

Aku cepat-cepat membuka ikatan tu dan tangan Eunri mula sedikit-sedikit berubah berwarna asal.

Aku sempat tangkap Eunri bila dia hampir nak jatuh selepas aku bukak ikatan tu.Aku mengangkat dia dan masuk ke bilik aku dan letakkan dia ke atas katil.Nasib baik harini Lisa keluar.

Aku rasa dia punya dahi dan panas sangat.Dekat mata dia ada lengkungan berwarna kelabu.Aku syak dia nangis banyak sangat semalam.

Aku mengambil kain dan basahkan dengan air panas lalu kain tu aku letak kat dahi dia.

" m-mianhae Eunri,aku tak tau kau akan jadi
macam ni sekali ",aku menggosok perlahan pipi Eunri.

Aku betul-betul rasa bersalah sekarang.









































_____________________

Eunri pov


Aku membuka mata aku perlahan.Pening kat kepala aku memang sakit sangat.

Aku memandang sekeliling dan aku baru perasan yang aku ada dekat bilik Jungkookㅡ

K-kenapa aku boleh ada dekat bilik dia?!

Aku bangun lalu memandang bilik ini sekali lagi.Ya,ni memang betul-betul bilik Jungkook dan Lisa.

Macam mane aku boleh ada kat sini?

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now