Jungkook mengerli jam di tangan dia.Lebih dari 10 minit Eunri tak balik lagi.Muka Jungkook sangat risau.
"Eunrii,mane kau ni..lambatnye",keluh dia sambil menghentak-hentak kaki nya banyak kali.
10 minit berlalu...
20 minit...
30 minit...
"Arghhh!"
Jungkook buat keputusan untuk cari Eunri.Dia membuka pintu kereta iu lalu keluar dari perut kereta.
Jungkook pergi ke arah cashier yang ade di kedai Eunri pergi.
"Cikk,ade nampak tak sorang perempuan yang rambut dia warna hitam,pendek dia same macam saya",Jungkook cuba menjelaskan.
"Ermmm,yang mengandung tu ke?",jawab cashier itu.
"Ha! Yang tu,cik ade nampak tak?",soal Jungkook yang mula risau.
"Oh dia tadi tanya saya tandas kat mane,kepastu die terus pergi dari sini tak balik-balik.
"Aa waeyo?!!k-kenapa cik tak bagitau saya?!",tengking Jungkook yang menyebabkan cashier tadi tertunduk sikit muka dia.
Bodoh Jungkook😂cashier tu mane tau eunri tu isteri kau ngek ngok🗿
"T-tandas kat mane?!!"
Jungkook mula gelabah.Dia risau Kalau eunri terjadi apa apa.Dalam minda dia tak abis ii terbayang Eunri.
●●●
"Eunri!!!!mane awak!!!",laung Jungkook kuat.
"Hikss hikss...E-Eunri mane kauu"
Tangisan Jungkook sayu sepi kedengaran.Sudah merata tempat dia cari tapi takde.Sudah setengah jam lebih dia cari Eunri.
Ade satu benda menarik perhatian dia..dekat satu lorong yang berada 1 meter dari dia.
Jungkook mula masuk ke dalam lorong tu,Dan apa yang mengejutkan dia..
Dia ternampak Eunri terbaring sambil berlumuran darah.Nafas dia tercungap-cungap.Dia terus lari ke arah Eunri.
"E-E-Eunri-ah,kenapa dengan chagi ni?!!!B-bangun sayang,j-jangan tinggalkan saya hikss hiksss",tersedu sedan bahu namja itu.
"W-wae?wae?wae?!!Wae semua ni jadi kat aku?!!"
"A-Aku masih perlukan kau eunri,A-Aku masih sayangkan kau.."
Jungkook meletakkan kepala aku dekat peha dia sambil duduk.Dia peluk aku.Tangan dia penuh dengan Darah yang mengalir.
●●●
""Cepat sikit!!!Cepattt!!!"
Jungkook menolak laju Eunri yang berada di atas sebuah papan yang ade roda(?)alaaa yang biasenya nurse nak bawak pesakit masuk wad😂sorry author tak tau name bende tu🗿
Setibanya di depan pintu wad,Seorang doktor menahan Jungkook dari masuk ke dalam wad.Eunri sudah pon dibawa masuk dalam wad.
"Mian,cik kene tunggu kat luar"
"D-doktor,plss selamatkan i-isteri saya.."
Matanya Merah akibat nangis.
Jungkook sandar kat dinding.Dia pandang atap syiling.Dia kesal.Kesal dengan ape yang berlaku.Dari tadi dia asyik salahkan diri dia sendiri.
"Kenapa kau bodoh sangat Jungkook?!Sepatutnya kau teman dia beli b-barang!!",kata hati Jungkook.
Air mata dia dari tadi tak berhenti mengalir.Dia tak habis-habis berdoa agar Eunri selamat.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...