Ok just nak ckp chap ni adalah chap terakhir author update lepasni sampai pt3 habess💕🎁
.
.
.
Aku terus memandu kereta dengan agak laju menuju ke rumah.Haishh kenapa lah aku ni bodoh sangat?
Setibanya aku disana,aku terus bukak pintu perlahan-lahan takut Eunri nampak.Aku datang sana just tolong kemaskan ape yang patut je.Takkan aku nak biar Eunri nampak aku tolong dia.Buat malu je huhoi.K jungkook ego.
Aku nampak Eunri dah ade kat ruang tamu tengah tidur sambil tidur meniarap.Mesti tulang belakang dia tengah sakit kan?
Aku cepat-cepat ke dapur dan nampak dapur tu masih bersepah.
Aku mula memandang ke arah pinggan yang belum di basuh.Ok macam mane nak basuh pinggan?
Selama ni Eunri je yang buat kerja semua ni.
Ahh buat asal boleh jelah.
Aku mula mengemas dari dapur sampai ke ruang tamu.Wuishh penat dia macam nak mateyy je.Baru aku tau penatnya Eunri selama ni jadi maid dalam rumah ni.
" aishh,penatnye! ",keluh aku.
Aku merenggangkan badan aku yang lalu menguap kecil sebab kepenatan.
Aku melangkah keluar dari rumah selepas dah siap kemas apa yang patut.
Belum sempat aku nak keluar mata aku terpandang eunri yang sedang lena tidur.Terbit rasa kesian aku dekat Eunri.
Aku mula pergi ke arah kereta aku dan mengambil kotak first aid aku lalu pergi ke arah Eunri yang ada kat sofa di ruang tamu.
Aku duduk dan meletakkan kotak itu di atas meja.Kalau boleh aku nak rawat Eunri untuk kurangkan rasa sakit dia.
Aku menarik baju Eunri ke atas dan nampak kulit putih dia.
Uhuk uhuk.K blushing kejap.
Tahan nafsu kau jungkook.Lek lek takyah nak blushing sangat,bukan tak pernah buat lebih dari ni.Buktinya adalah hasil Jungri dan adiknya HAHAHA
Bila baju dia dah betul-betul dah tarik ke atas,aku terkejut sangat sebab nampak ada berbilas-bilas bekas libasan.Aku meraup wajah aku.
Teruk sangat ke aku buat dia semalam?
××××××××××××
Eunri pov
Perlahan-lahan aku membuka mata aku.Aku dapat rasakan macam tulang badan aku kat belakang macam ada benda.Watda??Jangan kata lipas omo!
Aku duduk di sofa dan mula merasa benda mcm melekat kat belakang aku.
Sumpah rimas!
Lama jugak aku teka ape benda yang ada kat belakang aku.Sampailah aku dapat teka.
Kejap,plaster?
Setahu aku,aku tak pernah tampal natang ni.Aku just abaikan perasaan tu.
Maybe aku mimpi aku tampal plaster ni waktu aku tidur sampai aku boleh buat kat reality.
K tak lawak Eunri.
Tiba-tiba otak aku teringat akan sesuatu.Kejap,ape dia ek?
Oh goshh!!
Kemas!
Rumah!
Aku mula bangun dan pergi ke arah dapur dengan perlahan.Sebab luka kat belakang aku just berkurang sikit je.
Aku melangkah ke dapur dan alangkah terkejutnya aku bila tengok dapur dah terkemas
Magic ke ape ni?Sape yang baik hati sangat kemas dapur ni?Meh aku bagi coki coki.
Aku betul-betul keliru.
Sape yang kemas dapur ni?
Sape yang tampal plaster ni?
Banyak persoalan dari aku walaupon aku tau takkan ade sape yang akan jawab.
Tiba-tiba pintu terbuka dan terpapar muka Jungkook dan Lisa yang kelihatan baru pulang dari shopping mall.
Lisa pandang aku dengan pandangan macam tak percaya aku dapat kemas semua ni walaupon tengah sakit.Aku dah tersenyum sinis.
Dia pandang aku tak puas hati sebab aku dah kemas rumah ni.Aku tau sangatlah.. dia nak aku kene kurung dalam bilik stor tu.
Maseh kepada orang yang tolong aku kemas rumah ni.
" kau..kau yang kemas rumah ni ke? ",kata dia.
" Ya saya hihihi" ,kata aku dengan bangga hikhok.
" jungkook you tengok eunri ni tau nak menipu je!tadi dia kata tak larat lah penat lah nak kemas,lepastu tengok sekarang dia boleh pulak kemas?!tau nak amik kesempatan je kan kau ni?!! ",jerkah dia tiba-tiba.
Wadefakk?
Boleh aku mencarut?K dah mencarut dah pon.
" kau dahlah tak layak duduk rumah ni pastu nak amik kesempatan pulak,dasar pemalas "
" nasib baik tadi aku suruh kau kemas,aku tau sangat perangai kau suka amik kesempatan,aku dah agak kau berlakon je kan tadi? "
Ya dan bebelan Lisa dapat 5 krik ii daripada aku dan jungkook.wait kenapa jungkook tak marah?
" kau dengar ke tak ni hah? ",tiba-tiba dia tunjal kepala aku kuat.
"Nae,saye dengar,m-mianhae "
Kalau boleh aku nak lunyai muka lisa ni sampai hancur pastu bagi makan dengan anjeng.
Tak pon letak muka dia dekat mesen pengisar .
_________________________
gudluck sesiapa yang amik pt3 or spm!author doakan korg berjaya alwayss💕💕Btw bye bye i'll gonna miss you all☹❤
Pt3 make me almost die🗿
Nah lanje gambar jungkookie kitt❤🔥
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...