Aku dibawa ke di balai polis.Suasana kat situ seram gile.Ade yang tengah pukul diri sendiri dan ade juga yang tengah gigit mangga pagar itu.
Yang paling teruk ade seorang namja yang sangat murung.Mata dia merah.Dia tak gerak langsung.Dokter yang tengah cakap dengan dia pon dia abaikan.Kadang ii aku tengok dia gelak tiba ii pastu nangis tiba ii.
Eh kejap.Balai polis?
Ni bukan ke-
NI HOSPITAL SAKIT GILA LAH BODO
Aku baru perasan ni hospital sakit jiwa.
Tapi,aku tak gila.Aku normal lagi wehh!!Kenapa diorang bawak aku kat sini!?
"Cik kenapa bawak sy kesini?Sy tak gile,sy masih normal ni hah"
"Cik ikut je sy,nnti cik akan tau"
Aku sepak dick dia kang,berkecai sperm kau kat sini,org tanya taknak jawab.
"Hai sayang,Saya nak awak"
Tiba-tiba suara mengerikan datang dari sesebuah bilik bernombor 013.
GILE KE APE PANGGIL ORG SYG TETIBA
SEPAK NAK SEPAK?
Aku jauhkan diri aku dari bilik itu lepas nampak orang gile tu tersengih kat aku.Sengih sengih,tumbuk gigi tu berkecai gigi kau.Padan muka tak dapat kunyah makan hoho.
"Ni Jeon Eunri ye,Suami kepada Jeon Jungkook?",soal dokter yang berpakai kod putih tu.
"Nae,saye"
"Sebenarnye Jungkook kene tangkap pihak polis atas kesalahan jenayah dia,Disebabkan dia ni ade penyakit gile so polis tkkan hukum dia but.."
Dokter tu tarik nafas panjang sebelum dia nak bercakap.
Aku mula rase tak sedap hati.Jangan cakap yang Jungkook.. akan masuk hospital mental?
NO NO TAKKAN TERJADI
"But dia kene masuk hospital mental selama 1 bulan"
Aku tergamam.Ni semua mimpi je kan haha.
Kejap lagi terbangun lah tu dari mimpi bodo ni.
"Haha,saya mimpi lah doc,mane ade jungkook gile",kata aku sambil tersengih.
"Jeon Eunri,awak tak mimpi"
WAIT WHAT,BETUL KE APE YANG AKU DENGAR?A-AKU TAK MIMPI?
"Dokter jangan mengarut PLS,kang ade gak saya terajang doc ni "
"Mian,Tapi ni bukan mimpi awk"
Aku tampar pipi aku.Rase sakit.
SO NI BUKAN MIMPI?!
WOOOOOOO
Tanpa sedar air mata aku mula mengalir.Macam mane aku nak hidup tanpa namja yang bernama Jeon Jungkook?Aku perlukan dia sekarang.
"Dokter bagi saya jumpa dia pls,saya merayu",aku rayu kat dokter itu.
"But maaf,saya tak benarkan sesape jumpa pesakit waktu sekarang,tempoh awak boleh jumpa dengan jungkook lagi seminggu"
"KAU GILE KE APE SEMINGGU?!DIA TAK GILELAH!JUNGKOOK TAK GILE!DIE TAK GILE !! HIKK!! BAGI BALIK JUNGKOOK AKU"
Aku tengking dokter tu.Amik kau sampai bahu dia terhincut.
"M-mian,awak boleh pergi sekarang,sebb sekarang waktu kerja"
"Pls bagi saya jumpa dia kejap je hikk plss docter"
"Mianhae,saya tak boleh buat."
"Jungkook..."
Mata aku dah sembam sebab nangis teruk.Aku harap sangat ni semua hanyalah mainan mimpi.Macam mane aku nak hidup tanpa Jungkook selama 1 bulan ni?Mampu ke aku hidup tanpa dia?
●●●
"Kau pasal murung semacam jak aku tengok",kata Taehyung yang ade dekat sebelah aku.
Ya,selama 2 hari ni aku murung,makan tak,mandi tak.Diri aku tak terurus sejak menjak ni.Nangis?Tak perlu cakap.24 JAM
"Wehh Tae aku rindu jungkook lah hikk",air mata aku mula mengalir.
"Kau ni kan dia pergi sane untuk kebaikan dia jugak,baru 2 hari kau dah macam ape,camne kau nak hadap 1 bulan?"
Tisu yang berterabur aku abaikan.Kadang-kadang aku kesat hingus aku dekat bantal.Iyakkss
Dan dekat baju Taehyung.
"Dah lah jgn nangis,Kang tak pasal ii Banjir,Jungkook bukannye mati pon hadohh kau ni"
"Mulut memang takde insurans eh?"
"Tak"
Aku jeling dia dan sambung nangis.
Taehyung?Dia dah sumbat kapas kat telinga dia taknak dengar aku menangis.
EUNRI MENANGIS BUNYI MACAM GURUH KOPETAU HAHAHA
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...