Vote comment ye wak♡.
.
Aku termenung dekat luar tingkap.Lambat sia mamat ni bawak kereta.
Aku nak berbual dengan dia pon macam takut je.
Tapi kenapa aku selalu perasan yang dia selalu pandang aku dalam senyap.
Sumpah seram.
Aku rasa dah nak malam dan Yoongi tak akan sempat hantar aku ke Busan memandangkan hujan lebat dan tambah lagi dengan traffic jam.
So, bermakna aku akan tidur dekat rumah dia dulu ke omaigod
Kenapa aku rasa tak sedap hati? Lek lah Eunri eomma dia ada kan-
Kejap.
Omo! Setahu aku eomma dia dah takde. Dia pernah cakap kat aku time zaman sekolah dulu.
Tiba tiba sahaja aku teringat akan benda itu.
Ok ni seram.
Patut ke aku suruh berhentikan kereta dia dekat perhentian bas je? Dan aku akan naik bas je memandangkan tadi Yoongi ada bagi sikit duit untuk beli makanan kat kedai tapi aku simpan wkwkwk
Tapi takkan yoongi sanggup buat jahat kat aku.
Entah tapi aku betul betul rasa tak sedap hati dari awal aku jumpa yoongi ni.
" y-yoongi? "
" hm? "kata dia tapi mata dia tak memandang aku sebab tengah bawak kereta.
" boleh tak saya nak naik bas je kejap lagi,awak hantar je kat perhentian bas- "
" tak sangka pulak ada bas memalam buta macam ni ",perli dia.
" err takpe yoongi kawan saya tadi baru je mesej dia nak amik saya "
Aku mesti cari jawapan lain untuk elakkan aku terpaksa menumpang tidur di rumah yoongi.
" kau tipu,dah lah kau tak pernah menyusahkan aku pon,malam ni aku rasa tak sempat nak sampai Busan so kau tido je rumah aku dulu ",kata dia.
" tapi ade eomma awak kan?bukan eomma awak dah takde ke? ",soal aku membuatkan lelaki itu mula cuak tetapi dikawal sebaik mungkin.
K ni pelik.
" eomma angkat aku je ade kat rumah.eomma aku memang dah takde pon ",jawab dia.
Patut ke aku percaya.
" takpelah yoongi berhenti kan jelah saye kat tepi jalan mane mane ha- "
" boleh tak jangan menyusahkan orang? Tengah sesak macam ni kau nak suruh aku berhenti kat tepi jalan? Dah kira baik aku nak tolong kau tau tak ",kata dia agak marah tapi dalam keadaan perlahan.
Ok aku rasa aku je fikir bukan bukan kat yoongi ni.Aku mula fikir positif.
" sorry yoongi, saya minta m-maaf, takpelah saye tidur rumah awak je hee "kata aku dibalas senyuman yoongi.
Dan aku taknak menyusahkan dia.
" takpe ",balas dia
" Btw lame lagi ke nak sampai rumah awak ",tanya aku.
"dalam 30 minit lagi sampai "
Aku mula mengambil earphone aku dan membuka lagu kegemaran aku iaitu lie.Lama kelamaan aku mula tertidur
.
.
.
.
.
.
Pak pak pak
" eunri bangun kite dah sampai kat rumah aku ",kata Yoongi menampar pipi aku perlahan.
Aku mula mengerdipkan mata aku berkali-kali apabila Yoongi kejut aku.
Aku melihat jam tangan aku
1.30 a.m
Fuh fuh dah pukul 1 wow.
Apabila aku sedar sepenuhnya aku mula memandang persekitaran aku.
Kenapa aku ade kat kawasan hotel?
" yoongi? K-kenapa kita ada kat hotel sekarang ni?Bukan awak kate nak pergi rumah awak ke ",soal aku curiga.
Tapi yang peliknya hotel ni macam seram semacam.Dekat tepi jalan yang terbiar dan seramm.
Aku macam tak pernah tengok jalan ni.
" tu kawasan rumah aku ",kata yoongi sambil tunjuk ke arah sebuah rumah yang besar tapi agak lama.
" oook ",balas aku pendek kerana terlampau ngantuk.
Aku dan Yoongi mula melangkah ke dalam rumah itu.
Perasaan tak sedap hati mula menyelubungi diri aku.
K Eunri rasenye patut ke kau masuk rumah ni?
Argh masuk jelah satu hari je kan esok kau dah boleh keluar dari rumah ni.
" masuklah,maaflah rumah aku bersepah sikit ",ujar dia.
Aku duduk di salah satu sofa di rumah itu.
Aku membuka jacket aku dan letak di tepi.
Haishh kenapa aku rasa tak sedap hati lagi ni asjsjs
Aku pandang kiri kanan.Sumpah seram rumah ni walaupon rumah ni agak cantik bila ada hiasan yang cukup mewah.
Aku pandang ke arah sebuah bilik yang terletak di penjuru rumah itu.
Tapi kejap mane e-eomma dia?
" eunri "
Suara Yoongi terkejutkan aku.Habis mengigil badan aku sebab terlampau terkejut.
" ish! Yoongi boleh tak jangan muncul tiba-ii, macam mayat hidup tau tak awak ni? "
" sorry aku cuma nak cakap kau nak air tak? Aku boleh buatkan ",soal dia.
" air ape? "
" milo "
" nak!nak ",jawab aku sebab air milo ni memang fav aku.
" ok kau tunggu kejap kat sini "
Kenapa tiba tiba aku terfikir akan Jungkook?
Yoongi pov
Aku mula masuk ke dapur untuk membuat air milo atau lebih tepat
air milo yang dicampur dengan ubat tidur haha.
Aku mengacau air milo itu. Aku memandang ke arah bungkusan pil itu.
Lepas je aku masukkan pil tidur ke dalam air ini dan Eunri minum
Bbom!
Eunri akan jadi milik aku.
Aku ketawa perlahan sebab akhirnya dia Eunri akan jadi milik aku.
Plup!
Aku memasukkan pil itu ke dalam air itu.
Pil yang aku masukkan tadi mula mencair dan mencair ke dalam air itu.
Tap tap tap!
Aku melangkah keluar dan melihat Eunri yang memandang ke arah aku.
Maafkan aku Eunri. Kau akan jadi milik aku malam ni.
" nah air ni untuk kau, minum sampai habis tau "
______________
Jungkook dah lesap dari ff yini muahaha
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Hayran Kurgu"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...