9 (2)

1.7K 183 32
                                    

VOTE AND COMMENT🔥💕💕


Serious aku betul-betul pelik dengan Lisa punya perangai.Dia kata nak tanam mayat aku semalam.Heh tapi die tak buat pape dan terus masuk bilik.

Adakah lakonan aku sangat baik sampai dia tak perasan yang aku akan bagitau Jungkook yang dia bunuh budak?

Or

Dia memang bengap sebab lepaskan aku malam tadi?

Aku tekad nak bagitau Jungkook pasal ni.Dia perlu tahu yang Lisa ni jahat.Dia perlu tahu perempuan yang dia agung-agungkan sangat ni adalah pembunuh.Aku taknak Jungkook kena tipu dengan Lisa sampau bila-bila.

Aku melangkah keluar dari bilik.Aku kena jugak bagitau Jungkook sekarang.

Aku terus ke ruang tamu di tingkat bawah dan ada Lisa dan Jungkook.Lisa dah pandang aku tajam.Hoho tak sabar nak tengok pandangan tajam tu menjadi pandangan menyedihkan kejap lagi.

" jungkook,saya nak bagitau awak sesuatu yang penting tentang lisa "

" Ape dia?kau ni ganggu mood aku nak main ml ",kata dia merungut.

P/S : Sape nak author follow die kat ml bagi id,ape?ingat aku tak main ml ke? HAHAHA

Aku tersenyum sinis kat Lisa.Tapi k-kenapa dia balas senyuman sinis balik kat aku?Dia tak takut ke kena halau?

Aku menarik nafas dalam dan menceritakan segalanya.

" lisa.dia tu pembunuh,dia dah bunuh budak yang tak tau ape-ii dan dia dah tanam mayat dia "

Muka Jungkook agak sedikit cuak.Kenapa dia macam orang yang bersalah plak,Lisa yang bersalah hadumakk.

" kau siapa nak tuduh aku sial! ",tengking Lisa.

Semuanya akan tamat sekarang dan Jungkook akan tinggalkan Lisa bukan?

Aku harap sangat.Tapi sangkaan aku meleset.

Ppang!!

Alangkah terkejut aku bila Jungkook,Dia tampar aku kuat sampai aku terjatuh kat lantai.

Haha.

" kau ni memang tak tau malu ke hah?!isteri aku tak akan buat macam tu melainkan kau yang buat cerita!!kau ade bukti ke sial!?ade ke!? ",tengking Jungkook.

Kepala aku digeleng.Aku menidakkan perkara tersebut.

"S-saya sendiri nampak Lisa bagi duit kat namja dan namja tu cakap dia dah tanam mayat budak tu "

" k-kau...ape yang kau nak lagi hah?!kau tu yang sebenarnya pembunuh!!
kau dah bunuh jungri dan kau takde rase malu nak tuduh orang?!!tch memang licik betul kau ni ",tengking dia kuat sampai satu rumah boleh dengar.

Badan aku terhinjut.K-kenapa Jungkook tak percaya aku?Hikk

" S-saya tak tipu Jungkook ",tersedu sedan bahu aku.

Lisa dah pandang aku sinis.

" Harini aku nak bagi kau sedar ape yang kau dah lakukan ",Jungkook menarik tangan aku kasar dan membawa aku keluar rumah.

Nafas aku tak teratur.Aku risau Jungkook akan buat perkara yang boleh sakitkan aku.Aku dah tak tahan.Sebab aku dah dapat agak apa yang Jungkook nak buat kat aku.

" Jungkook s-sakit h-hikk ",ngadu aku apabila tangan aku dicengkam kuat oleh dia.

Dia membawa aku ke sebuah pokok dan ada tali di sebelahnya.

" J-Jungkook awak nak buat ape ni!!lepaskan saya lah!!hikk "

Dia mencampak aku kasar ke batang pokok itu.Dia mula mengambil tali tadi dan melilit badan aku kuat.

Dia dah gila ke?!!

Aku nangis teresak-esak.Aku betul-betul takut.

" jungkook!awak dah gile ke?!lepaskan saya pls hikk!!m-mianhae "

Dia tak balas malah pandang mata aku tajam.

Baju aku sudah basah dengan air mata aku yang tak henti-henti.

" kau duduk sini sampai esok ",kata dia lalu berlalu pergi.

Aku mula meronta-ronta supaya dilepaskan.Tangisan aku semakin kuat.Aku merayu supaya dilepaskan.Tapi dia langsung tak ada belas kasihan.Dia takda hati perut.

Kenapa hidup aku mesti macam ni?

Kenapa aku dan kenapa bukan orang lain?

Jungkook dia langsung tak percaya kata-kata aku.Dia lagi percayakan Lisa yang baru dia khawini dari aku yang dah buat hidup dia bahagia.

Kalau aku tau,aku takkan ubah perangai psycho dia.

Aku menyesal khawin dengan dia.

Tapi semuanya dah terlambat.Aku dah buat perjanjian dengan dia yang aku takkan minta cerai dan dia akan seksa aku sampai aku mati sekalipun.

Aku tunduk kebawah lalu air mata laju keluar dari mata.

Hari dah gelap dan aku takut.Aku taknak tidur sini.

" jungkook saya benci awak h-hikk!!sampai hati awak buat saya macam ni,awak langsung tak kesian kat saya ke?h-hikk,awak jahat..",jerit aku perlahan.

Jungkook pov

Aku memandang ke tingkap untuk jenguk Eunri di pokok.Aku menyesal ikat dia.Tapi takkan aku nak keluar dan lepaskan dia sekarang.Jatuhkan maruah aku je heiih.Aku dah seksa dia pastu tetiba nak baik plak.

Aku tak lepas memandang Eunri.Aku risau ada orang lain yang kacau Eunri.

Aku nampak dia macam tunduk ke bawah dan masih m-menangis?

Aku gigit bibir aku.Jangan nangis Eunri.Aku rasa sakit sangat bila kau nangis.

Author pov

" kenapa boleh sampai eunri nampak?!kau ni memang tak pandai jaga rahsia kan?! ",tengking seseorang namja.

"Lek lah sekarang ni Eunri bukan boleh tahu pon rahsia ni.Dia takkan dapat tahu dan bukti tu aku dah hilangkan ",jeling Lisa.

Lelaki itu terdiam.Dia rasa kesal sangat atas perbuatan dia.

" aku risau satu hari benda ni akan terbongkar dan hidup aku akan musnah ",mukanya di raup kasar.

"Jangan risau oppa,si eunri tu nak ngadu kat sape je?Aku akan jaga rahsia ni sampai mati ",kata perempuan itu.

Lisa tersenyum lebar apabila dia dah takda halangan untuk namja ini mempercayainya seratus peratus.




ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

Just nak bagitau,jangan terlepas pandang sebab clue orang yang bunuh Jungri ada kat merata-rata chap huehehe🗿💫anda rasa Lisa?tak semestinya wakakaka

TRIAL PT3 MAKE ME SHAKING HUWAAA

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now