"Ha camne?Kau dapat tak curi Eunri",kata Jimin si ketot kepada Taehyung.
"Tak,tapi aku pelik kenapa Eunri taknak ikut aku",bingung Taehyung.
"Hmm,walau camne pon kite kene bawak Eunri keluar dari neraka Jungkook tu,Aku risau je..takut dia kene bunuh dengan Jungkook",serius Jimin.
"Tapi kau rase Jungkook sanggup ke bunuh Eunri?",kata Taehyung dengan muka petaknya.
"Well kalau die tgh marah dia boleh je bunuh orang termasuk Eunri"
●●●
Di Bilik Pejabat Jungkook
Jungkook tersenyum creepynya.Dia memusing-musingkan kerusinya.
Dia ketawa."HAHAHAHAHAH KAU INGAT KAU BOLEH LEPAS DARI AKU?!"
"I SWEAR I WILL KILL YOU,TAEHYUNG"
"AKU TAKKAN BAGI SESAPA GANGGU EUNRI"
"AKU AKAN BUNUH ORANG YANG GANGGU EUNRI HAHAHHAAH"
Dia meneguk air Wain.Sudah kali ke 4 dia minum botol itu.
●●●
Aku keluar ke balkoni.Indah sangat pemandangan kat situ😔Dari tadi aku fikirkan Jungkook yang ketawa tak henti-henti dekat Tingkat 3,tingkat office.Sikap psycho dia kembali.
Macam mana aku nak ubah dia?
PRANGG!
Jantung aku bernafas laju.Takut apa-apa terjadi kat Jungkook.Aku terus berlari anak menuju ke lif dan menekan button 3.Setelah lif terbuka aku keluar dan nampak Jungkook sedang minum arak.
"Hey Jungkook,tak baiklah minum air keras ni,awak tu baru umur 17 tau tak?! ",tengking aku.
Jungkook memandang aku dengan muka seram.Dia terus sambung minum air itu.
Aku sudah tak tahan.
"Hya Jungkook!kau dengar ke tak?!",jerit aku sambil cuba rampas wain yang ade di tangan Jungkook.
"KAU NI KENAPA SIAL?!",Jungkook tengking aku balik.
"S-saya taknak awak minum air t-tu je..",Air mata Aku sudah jatuh tak dapat ditahan.
"Omo,don't cry my babe~I love you,really love you HAHAHAHAHA~I want you babe,I really want to taste you",Jungkook tersenyum jahat ke arah aku.
"A-awak dah kenapa?Pls awak tgh mabuk sekarang ni,Dah tidur sane.",kataku gagap.
Jungkook sedang mabuk dan aku tau yang dia boleh ape-apekan aku termasuk rogol aku.
Tangan aku sudah menggeletar.
Jungkook tersenyum jahat.Dia mengangkat aku ke arah katilnya lalu hempaskan aku dekat atas katil dia.
Dia mula membukak butang bajunya.
"Y-yahh yahh Jungkook,a-awak jangan apekan saya,A-awak tgh mabuk,pls j-jangan buat kerja gile jungkook tsk tsk",kataku Sambil nangis.
Dia mula ontop aku.Dia pandang aku lama.
"L-lepaskan s-saya jungkook.."tangisan kecil aku dia abaikan.
Dia terus mengoyakkan baju aku.Aku terkejut.Aku cuba-menendang dia tapi apakan daya dia lagi kuat.Nafas aku tak teratur.Air mata aku terus jatuh.
"Just dengar cakap aku",Jungkook mula mencapai penyangkut bra aku.
Aku kejam mata pandang syiling atas .Nak lari pon takde guna.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...