27

3.8K 258 2
                                    

Aku pandang screen fon aku lame.Nak call ke taknak?

Jungkook belum balik walaupon hari sudah malam.

Ahh,call je lah

Aku capai henfon aku lalu tekan contact Jungkook dan call.

I have a pen~
I have a apple~
Pinaple ughh~

Pftt,ringtone Jungkook teramatlah swag 🌚

Jungkook jawab panggilan aku.

"Jungkook?!kenapa awak tak balik lagi?!Dah pukul 11 awak tak balik lagi!Awak ni dah kenapa?!Awk tido dengan perempuan lain?!Cepat bagitau saya skrang jugak!!"

Aku bebel dia setelah dia angkat call aku.

"Hello?"

Suara perempuan terpapar.

Eh kejap.Ni bukan suara Jungkook.Takkan Jungkook sakit tekak kot.

"Ye Cik nak ape?"

Aku dapat firasat buruk.

"A-awak sape?!!Kenapa kau ganggu suami aku?!!!Kau tkde hak nak sentuh suami aku lah bahalol!!Sial fuck lah kau ni!!Kau ni jenis ape?Perempuan Murahan ke?!Asal laki aku jugak kau nak rembat?!Kau ni mmg tak sedar diri!!!!",aku tengking dia.

Mata aku berkaca-kaca.Aku fikir jungkook ni baik,Tapi tak.Dia tidur dengan perempuan lain.Aku bukan perempuan simpanan dia.Dia mainkan perasaan aku.

Serius

Aku sakit hati.

"Hello cik ?"

Aku tak jawab mala aku baling telefon bimbit aku kat cermin yang ade dekat depan aku.

Sampai hati Jungkook buat macam tu.Aku tak patut percaya dia.Aku benci dia.Ya aku benci dia sangat ii.Haha,tak sangka aku masuk dalam game dia.

●●●

JEON JUNGKOOK POV

Aku terbangun dari tidur aku selepas dengar ade orang jerit.

"TUAN JUNGKOOK!!!!"

Aku pisat mata aku.

"Nae?"

"I-isteri Tuan"

Mata aku mebuntang bila dengar nama isteri aku di mention.

"W-wae kenapa?"

Dalam hati aku sudah rasa tak sedap hati.

"Tadi sy angkatkan telefon tuan,lepastu isteri tuan yang jawab.And then sy dengar bunyi kaca"terang perempuan itu panjang.

Aku membulatkan mata aku.

"Kenapa awak pegang henfon saya?!!",aku tengking dia kuat manakala yeoja itu menundukkan muka dia.

"E-eunri,Jangan buat benda bodoh"

Aku ramas rambut aku,Aku capai kot aku dan berlalu pergi dari situ.
Aku bawa kereta macam orang tak betul.Ya,risau sangat dengan Eunri.Takut dia buat kerja bodoh.

Setibanya aku sampai dirumah aku terus masuk ke rumah di ruang tamu.Langkah aku yang laju tadi dihentikan sementara apabila ternampak seorang yeoja yang menangis.

Tu E-eunri ke?

EUNRI POV

"Dah balik dah?",aku senyum jahat kat dia.

"Kenapa awak cuba nak cederakan diri awak?"

Ewahh senang ii cakap camtu lepas kau dah tidur dengan perempuan lain.Jijik sangat ke aku ni?

"Jeon Jungkook,tadi awak pergi mane?",aku soal dia selamba sambil mula dekati dia.

"Saya dekat office"

"Ouh.Ke dekat hotel tengah tidur dengan perempuan lain huh?"

"Eunri,Saya boleh jelas-"

"JIJIK SANGAT KE AKU NI SAMPAI KAU TIDUR DENGAN PEREMPUAN LAIN?!AKU NI BUKAN ISTERI SIMPANAN KAU JUNGKOOK!APE YANG KAU TAK PUAS?!APE ALASAN AWK KALINI?!HUH?JAWABLAH JEON JUNGKOOK"

Aku tahan marah.Mata aku sudah merah akibat nangis.

Memang Jungkook tak sepatutnya buat camtu kat aku.

Jungkook kemam bibirnya.

"S-saya"

"JUNGKOOK AKU SANGKAKAN KAU NI BAIK,RUPENYE TAK,KAU NI PERANGAI BAIK TAPI BERTOPENGKAN SETAN,KAU BAGI AKU FAKEHOPE JUNGKOOK,AKU SAYANG KAU AKU CINTA KAU,TAPI KENAPA KAU BUAT AKU CAMNI?!KENAPA JUNGKOOK?!APE SALAH AKU?!"

Bercampur-hambur aku maki dia.

"Eunri,dengar dulu"

Jungkook pegang aku.Aku tepis tangan dia kuat.

"Don't you dare to touch me,awak tu tak suci better jangan pegang tangan saya",kata aku dengan begitu pedas sekali.

"T-tapi Eunri,dengar du-"

Belum sempat Jungkook habiskan ayat dia aku dah terlebih dulu masuk kebilik aku dan menghempas pinti dengan kuat.Bahu Jungkook terhinjut sedikit.

JUNGKOOK POV

Baru saja aku nak kejar eunri,Dia dah terlebih dahulu tutup pintu bilik dia.Aku pelik?Kenapa dengan dia?Aku tidur dengan perempuan lain?

Wait.Bile mase?

"Eunri.. bukak pintu ni",suara aku dilembutkan sedikit.

"PERGI DARI SINI!!!!!!!ARGHHHHH",Eunri jerit kuat.

Aku mengeluh.Dapat aku dengar suara esakan Eunri dari biliknya.Aku sakit sangat bila tengok dia sakit.Siapa yang bagitau berita palsu ni?

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now