Sorry ni chap 24,author lupe nak update chap ni😂baru perasan ade draf dekat dlm.Btw ni bukan sambungan chap 32 tau,ni sambungan chap 23.Jgn keliru🌚
××××××××××××××××Aku membuka mata aku perlahan dan nampak Jungkook sedang tidur di katil aku.
Aku perhatikan muka dia.
Tiba-tiba dia bukak mata dia.
Dia terkejut lepastu terus bangun dari katil aku dan terus pandang aku.
"Ah,sorry saya tertidur,nae nak ape ape?",soal Jungkook.
"Jungkook",aku panggil nama dia sayu.
"N-nae,kau lapar ke?Aku belikan makanan jap?",Jungkook pandang aku lalu dia pergi ke pintu wad.
"B-bukan Jungkook,saya tak lapar"
"Oh,waeyo?",dia soal aku.
"Betul ke a-anak kite dah mati?saya mimpi je kan tadi?",soal ku sayu.
Jungkook datang ke arah aku lalu dia usap kepala aku lembut.
"N-nae Jungri dan EunKook dah tkde"
Air mata Jungkook mengalir satu persatu sambil pandang aku.
"A-awak"
Air mata aku juga turut mengalir mengenangkan peristiwa itu.Peristiwa yang amat perit bagi aku dan Jungkook.Itulah titik hitam kami berdua.
"S-saya minta maaf h-hik,S-saya tak d-dapat jaga Jungri dengan Eunkook h-hik",sedu aku.
Memang sangat perit untuk aku lupakan benda tu.Dan aku kasihan melihay Jungkook.Aku rase bersalah sangat-sangat.
"Saya penyebab diorang mati h-hiks!Saya ni mmg tak guna!Saya ibu yang j-jahat hiks!"
Aku menundukkan muka sambil menangis.Mata aku merah.Aku tumbuk tangan aku kuat.Hampir lebam.Rambut aku sudah serabut.
"Saya ni Ibu yang jahat kan!?"
"T-tak Eunri,tu takdir,Tuhan dah nak ambil anak kite,Kite tak boleh halang Eunri"
Air mata Jungkook mengalir dengan deras sekali sambil pandan muka aku.
"Semua yang berlaku pasti ade hikmahnya"
Jungkook pegang pipi aku.Dia kesat air mata aku menggunakan ibu jari dia sambil pegang pipi aku.
"Eunri,janji dengan aku"
"Jangan salahkan diri kau lagi,aku taknak tgk kau sedih",Jungkook kesat air mata aku yang tak berhenti-henti.
"Ara?"
"N-nae",aku jawab sayu.
"Kau tak perlu sedih sebab kau tak dpt jadi ibu lagi,Jangan risau aku akan ehemm ehemm dengan kau lagi sekali"
Mata aku membuntang.Aku pandang dia.Memang cari nahas.Tengah sedih-sedih masih lagi dengan perangai Byuntae dia tu.
Aku lepuk bahu kiri dia banyak kali.Dia mengerang kesakitan.
Dia pegang bahu dia yang sakit.
Main-main dengan Kim Eunri!
"Nakal",dia jeling aku.Aku balas jelingan dia.
"Tapi kan bukan tu yang kau nak?"
"YAHH JEON JUNGKOOK!!!STOP LAH!!!SAYA TGH SEDIH NILAH!!!HIKK"
Aku kembali nangis.
"Jap biar saya belikan awak makanan",dengan selambanya dia keluar dari wad itu tanpa pujuk aku.
Tak guna Jungkook! Tunggu kau,Aku kerjakan kau sat gi!
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...