16 (2)

1.6K 186 25
                                    

Im kambekk guyss!!vomment pls❤❤❤

Eunri pov


Seperti biasa aku akan kemas semua dapur ni selepas diorang makan.Senang je kerja diorang makan lepastu bla.Eii takde tulang ke ape sampaikan bekas pinggan diorang pon taknak basuh.

Aku mula pergi ke arah sinki dan aku ternampak Lisa dan Jungkook datang ke dapur sambil berpeluk-pelukan.Eii sengaja nak tunjuk lah tu.

Baldi mane baldi?Muntah dah sampai kat tekak ni.

Ape ingat aku jeles ke?

Tiba-tiba Lisa datang kat aku dan mengambil pinggan di tangan aku dan mula basuh.

" kenapa kau basuh pinggan harini?bukan ke kau yang selalu suruh aku basuh semua pinggan ni selepas habis makan?pelikk "

Mata aku terbuntang apabila dia cakap benda yang tak betul.Defakk siaa.

" kau eunri...lepas ni kau yang basuh pinggan!kenapa kau suruh lisa yang basuh?!sedar sikit yang kau tu maid dalam rumah ni! "

KIMAK AH DUA EKOR NI AKU CAMPAK DALAM LOJI BARU TAU

Kelibat jungkook hilang dan tinggal aku dan lisa.Aku hanya pandang lisa basuh pinggan.Hantu mane yang sampuk dia sampai jadi rajin ni.Perangai dia pelik gila.

Tiba-tiba dia mencampak pinggan itu kearah sinki.Dan menyebabkan pinggan yang aku susun yang lain habis terabur.

" ape guna kalau ade maid dalam rumah ni kan?kau basuh semua pinggan ni ",dia mencampakkan span basuh pinggan itu tepat kat muka aku.

EIIII BA ALIP BA YA LAH KAU LISA

ACAH SIAAAA

Depan jungkook je baik tapi belakang jungkook macam naharom

Eunri pov

"Psttt pssttt"

Aku cuba nak tido tapi tetap tak boleh sebab bunyi desing kat telinga aku ni macam orang bisik.Halusinasi aku ke ni?Omo jangan cakap hantu.

Hantu mane ade pagi ii lah dey.

"Psst pstt"

Sekali lagi kedengaran orang berbisik.What de hell.

Aku just abaikan dan tutup telinga aku dengan bantal kuat.Dey author ni cerita sad romance lah bukan horror!

"Psttt psttt"

"Psttt psttt"

"Psttt psttt"

Ok aku dah tak boleh tahan.Siapa yang buat bunyi bingit ni?!!

Aku buka bantal dari telinga aku dan lihat sekeliling.Sehinggalah sesuatu benda menarik perhatian aku iaitu di tingkap.

Ya,aku pasti bunyi tu datang dari situ!

Aku mula ketakutan apabila ternampak bayang-bayang seperti seorang remaja di tingkap itu.Aku menghembus nafas lega sebab bayangan tu nampak kat luar rumah bukan dekat dalam bilik aku ni k.

Tapi siapa tu?!!

"Pstt pstt sini oii!!"

Aku sedar dari pada lamunan aku apabila suara seseorang lelaki memanggil aku pergi kearah tingkap.

Tapi kenapa aku macam kenal suara ni?Aku mula keliru.

" K-kau siapa?! ",jerit aku ingin tahu.

Tah tah pencuri ke ape.

PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now