Aku menghirup sup yang Jungkook sediakan untuk aku.Sedap sangat.Jungkook tiada dirumah.
Dia kata die sibuklah apelah
Ele ingat aku tak tau kau buat ape kat luar sane.
Bunuh orang
Bunuh orang
Bunuh orangTu je kerja kau.
Aku terasa seperti taknak tinggalkan dia.Dia sedang keluar rumah,tapi sedangkan aku tak buat cubaan lari dari rumah ni.
Ya,aku takkan tinggalkan dia selagi dia tak ubah sikap dia.
Sikap psycho dia.
Aku nak cuba ubah dia punye sikap.Aku taknak tinggalkan dia dalan keadaan mcm ni.Kalau aku lari dari rumah ni,sapa lagi nak tolong Jungkook tu?Jenayah berleluasa😌
Tiba-tiba.
.
.
Srettttt....
Ade satu bunyi geseran yang menyebabkan aku pandang ke arah situ.
Ya di depan muka pintu.
Aku nangis bila nampak Jungkook bawa mayat seseorang yang sudah dipukul dengan kejam.
"J-Jungkook shi,a-pe kau dah buat ni?",aku menggigil ketakutan.
"Naik atas"
Aku terdiam.
"NAIK ATAS SEKARANG!"
"K-kejap",soal aku ingin kepastian sedikit.
Aku menyelak rambut mayat Yeoja yang dipukul itu.
Mata aku membulat.Air mata aku mengalir lagi deras.Aku jatuh terduduk.
Ya,mayat tu ialah Park Hyeri.Kawan dia.
"Apa yang kau dah buat ni Jungkook!!",nangis aku.
Jungkook hanya diamkan diri.
"H-hyeri ahh..b-bangun jangan tinggalkan aku!!bangunn!!Hyeri-ahh!!",teresak-esak aku nangis.
"Kenapa kau bunuh dia Jungkook!k-kenapa?!kenapa mesti dia?!kenapa!wae?!kau pembunuh lah sial!",aku mengetuk-ngetuk bahu Jungkook.
"Dia curang dengan aku",akhirnya Jungkook bersuara.
PANG!
Aku tampar pipi Jungkook.
"Don't give me stupid reason!"
Jungkook terpaku.Dia terdiam dari tadi.Hanya dengan Eunri sahaja dia dapat kawal kemarahan dia.Dengan orang lain,dia langsung tak dapat kawal.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...