Vomment❤💕sebab harini birthday NurIzzatiZullkornia7 readers psycho seen dari s1 seya update❤💕btw happy birthday❤nah hadiah🎁
.
.
.
Aku menampal plaster plaster di tepi bibir,dahi dan tangan aku.Dah puas semalaman aku diseksa dengan kejam tanpa belas kasihan.
Badan aku betul-betul sakit sangat.Diikutkan aku nak je lari rumah tapi disebabkan Jungri aku tetap bersabar untuk cari pembunuh sebenar dia siapa.
Sebab dialah aku bertahan sampai sekarang.Aku takkan benarkan hidup Jungkook dengan Lisa bahagia.
Aku yakin salah sorang pembunuh tu ada kaitan dengan aku.
Sampailah aku dah dapat tau sebenar pembunuh tu aku akan tinggalkan Jungkook.Dan waktu tu kau akan merayu dekat aku balik.
Tapi cuma aku risau.
Aku risau aku tak dapat bertahan dengan seksaan yang lagi banyak bakal aku hadapi.
Aku betul-betul kecewa dengan dia sebab lebih percaya Lisa dari aku.Ape makna sebelum ni dia buat baik dekat aku?
" auch! "
Aku mengadu kesakitan bila aku cuba nak turun dari katil tiba-tiba terjatuh longlai.Badan aku rasa lesu macam dah tak boleh gerak dah.
Aku nampak kelibat seseorang masuk ke bilik aku.Ya,dan dia Lisa.
Manusia yang menyebabkan aku kene seksa dengan Jungkook.Actually tu bukan manusia tapi setan.
Aku hanya berpura-pura tenang dan masih duduk terbaring di lantai sebab aku tak dapat nak bangun.Pinggang aku betul-betul sakit.
" hmm kesian ye kau kene seksa dengan jungkook,perempuan murahan biasenya balasan dia macam tu haha "
Dia ketawa sinis di hadapan aku.Aku masih statik dengan kedudukan aku sambil pandang ke tepi.Malas aku nak layan orang gile.
" hey takyahlah sombong sangat,meh sini aku tolong kau bangun ",kata Lisa sambil menghulurkan tangan.
Nak taknak aku terpaksa capai tangan dia.Takkan aku nak duduk je dekat sini.
Lisa memegang tangan aku lalu menarik aku sampai aku terbangun sedikit.
Tapi belum sempat aku nak berdiri dengan tegak,dia melepaskan tangan dia menyebabkan aku terjatuh semula.Aku mengerang kesakitan.
" opss,mianhae kau berat sangatlah ",kata Lisa dengan sinis.
Bitch someone tolong aku sula perempuan ni.
Air mata aku mula keluar sedikit.Aku memegang pinggang aku lalu menarik besi katil di tepi dan mengangkat tubuh badan aku ke atas katil semula.
Baru sahaja aku nak melelapkan mata aku ada suara menengking aku.Memang takleh nak tengok hidup aku senang ke macam mane?
" hey kau kerja jangan nak tido je!buat kerja kat rumah ni "
Tch dia tak nampak ke aku tak boleh nak bangun?
" mianhae,s-saya tak boleh bangunㅡ "
" kau jangan nak bagi alasan lah sial!pergi buat kerja cepaㅡ "
" ㅡsaye kate saye tak boleh bangun "
" heol berani kau tak nak dengar cakap aku?! "
Aku hanya menggulingkan mata aku.Annoying sungguh yeoja ni.
Tiba-tiba Jungkook datang ke arah aku dan Lisa apabila Lisa menjerit
" kenapa ni bising-bising ha? ",kata Jungkook yang tak tau ape-ape.
" jungkook!tengok pembunuh ni taknak buat kerja rumah!dah sedar diri tu menumpang masih nak amik kesempatan! "
Jungkook memandang tajam ke arah aku.
" hey kau pergi buat kerja sane "
" tapi saye tak boleh bangunㅡ "
Tiba-tiba dia menarik tangan aku sampai aku berdiri menyebabkan aku mengerang kesakitan kerana dipaksa bangun walaupon tengah sakit.
" sekarang dah boleh bangun kan?now pergi buat kerja sane!dasar pemalas "
Dia menolak aku kearah dapur yang berselerak.Aku terus jatuh terduduk.
" h-hikk "
Air mata aku mula keluar sedikit demi sedikit.Aku betul-betul penat.Aku sempat tangkap Jungkook memandang ke arah aku dengan pandangan sinis.
" aku nak tengok kau kemas dapur ni sampai bersih,aku nak keluar dengan lisa pergi shopping,balik nanti aku tengok tak siapㅡ "
" ㅡkau nampak bilik tu? "
Dia menunding jari ke arah bilik stor yang pernah dia kurung aku dulu.
" kau lagi layak duduk dalam bilik tu "
Aku menggeleng-gelengkan kepala aku sebab taknak masuk ke dalam situ semula.
" so,lepasni kau tak dengar cakap lisa,aku akan kurung kau ",kata Jungkook sambil berlalu pergi bersama Lisa yang merangkul tangan Jungkook.
×××××××××××
Jungkook pov
Dari tadi ape yang Lisa cakap aku langsung tak fokus.Aku hanya risaukan Eunri yang betul-betul macam sakit tadi.Kuat sangat ke aku seksa dia semalam?
" youu!!tengok ni baju ni cantik kan?!i nak satu boleh? "
" amik jelah ",balas aku malas.
Tak perlu tanye pon nak ke tak.Nanti kalau aku tak bagi mulalah merajuk ugut nak bunuh diri bagai lah tch.
Haiihh aku betul-betul risau kat Eunri.
" ermm chagi,I balik dulu eh ade hal pentig kat office,nah amik kad kredit ni buat belanja shopping you ",kata aku.
Lisa membuat muka sedih sebab aku kene balik,Tapi dia gembira lepas dia dapat kad kredit dari aku.
Aku perlu balik rumah untuk tengok keadaan Eunri.
Mianhae Eunri sebab aku,kau terseksa.
________________________________
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfic"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...