8

6.9K 400 22
                                    

Jungkook mengangkat aku ke biliknya.Dia mencampakkan aku ke atas katilnya.Dia menindih aku.Aku sudah mengalirkan air mata.

"Jungkook,plss s-saya janji tak b-buat lagi",kata aku sambil teresak-esak nangis.Takut di apa-apakan oleh Jungkook

"Ni denda sebab kau cuba nak larikan diri",kata Jungkook sambil tenung mata aku.

Jungkook mencium bibir aku.Mata aku terbuntang.Aku cuba untuk menolak dia ketepi,tapi apakan daya,dia lagi kuat dari aku.

Dia mendalamkan lagi ciuman dia.Aku kesesakan nafas.

Tangan dia pegang pipi aku.

Dia melepaskan ciuman itu dan sambung cium di leher aku dengan rakus.Aku memandang atap syiling dengan perasaan takut yang membara.

Dia lepaskan aku.Dia kembali berdiri di sebelah aku.

"Thanks for the night kiss"

Aku memandang dia tajam sambil kesat air mata aku.Dia tu sapa hah nak kiss aku sesuka hati?!

Jungkook adalah orang pertama yang cium aku selain dari omma aku.

"Aku boleh buat lebih kalau kau cuba larikan diri lagi",kata Jungkook selamba.

"Shit you"

Jungkook mencapai tualanya dan baling kat muka aku.

"Nah pergi mandi dekat bilik air aku,kau dah berapa lama tak mandi?",perli Jungkook.

Aku jeling dia sambil masuk ke bilik air.

       
       ●●●

Fuhh rase segar sikit bile dah mandi.Aku terus capai tuala itu dan lilit sampai paras dada aku.Aku keluar dari bilik air itu dan lihat Jungkook sedang tidur.

Dia dah tidur ke?

Fuhh selamat dah tidur,kalau tak, aku nak tukar baju kat mane?🌝

Aku menanggalkan tuala aku lalu menyarungkan pakaian aku.Aku anggap Jungkook tak nampak yang aku sedang tak berpakaian ape ii

Selepas aku pakai baju aku terus sikat rambut aku.

"I see everything",kata Jungkook.

I see everything?maksud dia...

.

.

Oh gosh

Dia nampak mase aku pakai baju tadi tu ke?!

"YAAAAHHHH!!!BODOHLAH!!!",marah aku.

"Mane aku tau,kau yang pakai baju depan aku,so aku usha lah,ape lagi",jawab jungkook dengan matanya terbuka.

Aku dah tahan malu.Aku geram dengan Jungkook.

"Btw your body so hot"

K dia dah mula.

"JEON JUNGKOOK STOP IT!!!",marah aku.







PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now