Aku buka mata aku perlahan.Cahaya menerpa masuk dari tingkap dan terus ke mata aku.
Aku terpandang pakaian sekolah aku di atas katil aku.
Betapa excited aku nak kesekolah harini.
"YESS SEKOLAH!!"
Aku loncat atas katil aku banyak kali.Hampir nak roboh pon ade.
"YAHH JANGAN LONCAT II BOLE TAK?",kata jungkook yang sedang baring sebelah aku.
"Taknak"
"Taknak eh?"
"Ye",jawab aku selamba.
"Adekah anda pasti?",soal Jungkook dengan muka detective dia.
"Ye"
Aku sambung loncat.Tapi aku tak sambung loncat bile aku sedar aku dah terjatuh dekat badan Jungkook lepas Jungkook tarik kaki aku.
Mata aku dengan dia bertebung.
Aku dapat rase nafas dia.
Cup!
Dia kiss aku.
"Morning kiss"
Aku tahan geram.Aku terus keluar dari bilik itu.Fine!Dia menang
Aku terus amik tuala aku dan masuk ke bilik air.
Setelah habis mandi aku terus pakai bathrobe aku keluar.
Keluar je aku ternampak Jungkook tengah duduk kat dinding yang ade lubang diantara bilik mandi dengan bilik tidur.
Wait dia buat ape?
"Aik,dah takde?",Jungkook masih lagi tengok lubang tu tanpa perasan aku dekat sebelah dia.
Omo!Dia ngintai aku mandi?!
"Auwww auwww"
Jungkook mengadu kesakitan lepas aku tarik telinga dia kuat.
"Awak buat ape Jeon Jungkook?"
"Saya?tak buat ape ii lah"
"Habistu tadi ape awk buat?!"
"Aku tengok tadi ade anai-anai kat lubang dinding tu",dia jawab selamba.
Kau ingat aku senang percaya cakap Jungkook?Heh bukan senang nak tipu Jeon Eunri.
"YAHH JEON JUNGKOOK!!MANE ADE ANAI-ANAI MAKAN DINDING!!!"
Aku tarik telinga dia lagi kuat dan semakin kuat jeritan dia.
Macam macam dia ni.
●●●
Aku sekarang berada dia depan sekolah aku
Huwaa rindu sekolah ni!
Aku terus memulakan langkah aku ke gate sekolah dan terus masuk ke kelas.Ya,Jungkook dah uruskan hal sekolah aku.Dia create cerita yang aku dah lame tak masuk sekolah sebab aku pindah ke Amerika.Kalau tipu,bab 1.
Aku nampak tempat meja aku.Ade dua tempat.Aku terus duduk di salah satu tempat.
Tiba-tiba aku sebak.
Aku paling ke arah meja lagi satu.Kosong.Tak berpenghuni.
Meja tu..Meja mendiang Hyeri .
Aku rindu dia.
"Annyeong Hyeri,Ni aku,Eunri"
Aku tegur meja di sebelah aku walaupon Hyeri takde kat sebelah aku.
"Wait..E-eunri?"
Tiba-tiba seseorang yeoja yang berada di depan aku tegur aku.Aku tersenyum.Ya,dia Kim Taehyung.Bff aku lepas Hyeri.
"Aku tak mimpi kan?"
Dia tampar pipi dia banyak kali.Aku buat muka.
"Ya,ni aku eunri"
"Eunri?"
Aku hanya angguk.Tiba-tiba dia datang lari ke arah aku dan dia peluk aku.Aku hanya biarkan.
"Eunri,mane kau pergi selama ni?!Pabo!Aku rindu kau lah bahalol!"
Sebutir air mata mengalir dari namja itu.
"Oi,jangan nangis leh tak?aku lom mati lagi"
"Biarlah",dia kesat air mata dia.
"Cengeng"
Hamik kau bahasa Indon aku dah keluar.
"Sape je tak nangis bila tengok kawan dia yang tinggalkan selama satu tahun tetiba muncul balik"dia jeling aku.
"Haaa!!!!",dia sergah aku.
"Oh mak kau trumpet nenek mu ijo,Ishhh!Jangan sergah tiba ii leh tak?",latah aku.Kemain lagi latah aku.
"Ni aku nak tanye,mane kau pergi setahun ni?Sanggup kau tinggalkan kawan mung yang comel ni"
Ok.Aku tak tau nak jawab ape.Aku terdiam.
"Eunri!"
"Ha?"aku tersedar dari lamunan.
"Jawab soalan aku lah katak",kata dia selamba.
"Ermm,aku tak caye kau,sorry"
"Yahh!Aku lepuk kang!Dah sepuluh tahun kita kawan,tapi kau tak caya kat aku?hikk sampai hati mung buat mung begini",katanya dengan penuh longhat.
"Yelah ii nae nae aku gitau,tapi kau janji jangan bagitau sape,kalau tak aku potong dick kau"
"Omo omo ,jangan aku tak sempat nak khawin lagi!Aku tak sempat nak buat-"
"Boleh tak jangan mention benda tu wahai durjana?"
"Ape ii jelah,dah cepat cite kat aku"
Aku pon cerita kat dia.Sepanjang aku cerita kat dia,Mulut dia terngagah.Dia siap mencarut lagi+ketuk kepala aku.
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fanfiction"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...