20

4.5K 310 8
                                    

5 bulan sudah berlalu...(cpt sgt ke?😂)

Perut aku mula kembang sebab mengandung.Kadang ii aku terasa sakit bila anak dalam kandungan aku ni bergaduh.Yelah,twin kan😔

"Jungkook,awk nak bagi anak ni nape ape?",soal aku sambil makan chipsmore.

"EunKook and JungRi ,how?",Jungkook angkatkan kening dia.

"Wahh sedap nama awak bagi",Aku tersenyum.

"Well this is Jeon Jungkook lah",sengih Jungkook+muka bangga.

"Jungkook...",kata aku sayu.

"Kalau saya tak dapat tampung Anak kite macam mane?",muka aku berubah sayu.

"Wae?Duit saya melambak boleh tampung keluarga kite"

"Ani...saya risau anak saye gugur"

Jungkook pandang aku.Dia pegang tangan aku.

"Ani Chagi,Aku yakin kau kuat.Jangan cakap macam tu,takmo takmo",senyum Jungkook.

Aku balas senyuman Jungkook.

"Takdelah,semalam saya mimpi anak kite tkde hiks",air mata aku keluar tak dapat tahan.

"Hey chagi,mimpi tu just permainan je,bukan betul pon,maybe awak demam,sebabtu mimpi buruk,or melainkan awk tak bace doa tidur",gelak Jungkook.

"Ha perli lagi perli lagi,jahat tau tak?",aku tumbuk bahu Jungkook berkali-kali.

Tiba-tiba Jungkook dekatkan kepalanya kat perut aku.Aku pelik dengan tindakan dia.

"Eunkook,Jungri nanti dah keluar jangan nakal-nakal tau,Jangan jadi macam omma,suke pukul orang",perli dia sekali lagi.

"Yahh,sekurang-kurangnya saya bukan panas baran macam awak!"

Savage.

Aku jeling dia.

"Tak sabar nak tgk anak ni keluar hmm",Jungkook usap perut aku perlahan.


PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now