33

3.2K 217 26
                                    

Jeon Jungkook Pov

Aku bukak mata dan nampak Eunri tengah tidur sebelah aku.Cute sangat😔

Aku dapat dengar dengkuran halus Eunri.Mesti penat sangat pergi sekolah semalam.Aku dekatkan muka aku kat dia and cium kepala dia lembut.

Tok tok tok!

Kim Eunri!Oh Kim Eunri!Bukaklah pintu ni woii

Mesti si Tae Oh panas tu.Aku pergi ke bawah dan bukak pintu.Maka terpapar lah muka petak dia.Kacau line je aku nak layan Eunri.

"Nak ape",aku kusutkan kepala aku.

"Eunri ade?"

"Dia tengah tidur,kau masuk lah dulu,ikut aku"

Aku masuk ke dalam dan dibuntuti oleh Taehyung menuju ke ruang bilik dance practice.Memang bilik ni khas untuk Eunri yang suka menari.

"Wowww",Taehyung ngangakan mulut dia.

"Kenapa kau pon suke dance ke?"

"Yup",dia senyum petak kat aku.

"Kalau kau nak guna bilik ni gunalah,dah bye"

"Khamsamida hee",dia sengih kat aku.

"Oi taempe aku nak tanye satu soalan boleh?"

"Bole ii hee"

"Eunri pernah ade namchin tak? ",kata aku dengan muka series.

"Ade sorg je,tu pon ex namchin"

"Sape?"

"Encik takkan kenal diorang hee"

"Cakap jelah aishh"

"Park Jimin,Jung Hoseok"

"Mak oii ramainye,tadi kate sorg je ",mulut aku terlopong.

"Yang park Jimin tu Eunri punye ex,Jung Hoseok pulak Pernah suke dekat Eunri je,Dia dah bagitau,tapi Eunri tolak"

"Mcm mane Si park jemeng tu boleh clash dengan Eunri?"

"Dia ternampak saya kiss Eunri hee",dia tersengih kat aku sambil main jari dia.

"KAU KISS DIA?!KAU JANGAN KAWAN DENGAN EUNRI LAGI,GI BLA SANE SHU SHU"

"Relaxs lah tu dulu,tu pon saye tak sengaja kiss dia hoho"

"Tak sengaja mangkok kaulah",aku jeling dia.

"Btw,kau jangan bagitau Eunri yang aku soal memacam kat kau tau"jeling aku.

"Nae,promise",kata Taehyung.

●●●

"Eunri kau nak tau tak semalam Husband kau tanye sape ex namchin  kau"

"What biar betik?!"

●●●

Macam biasa aku balik jalan kaki je.Huuu sadis hidup.Sampai je depan rumah aku terus lari ii macam orang gile terlepas dari wad mental.Saje nak lepaskan stress.Iyelah tadi kene denda buat surat maaf 100× huwaaa,Saya benci anda Cikgu Lee.

Weewooweewoo (bunyi siren kereta polis😂)

Wait wait kejap..

Kenapa ade siren polis?Ingat ni cite gerak khas ke?🌚

Aku terus ke belakang rumah dan first ape yang aku nampak adalah polis yg sgt ramai.

Okok tu first..

Kedua aku nampak..

Jungkook kene gari.Mungkin namja tu ceroboh rumah Jung-

WAIT WAIT

JUNGKOOK?!

KENE GARI?!

Aku terus berlari lepas dari garisan kuning itu.Nampak Jungkook kene tahan.

"Jungkook,k-kenapa ni?!Kenapa awk kene gari ni?!"

Aku cuba tarik tangan Jungkook tapi polis yang lain dah tahan aku ketepi.

"Yahh kenapa korg tahan Jungkook?!Dia tak bersalah lah!!Lepaskan Jungkook!!"

"Mian Eunri"

Aku nampak Jungkook kene bawak masuk dalam kereta polis.Aku cuba nak lepaskan diri tapi tak boleh.

Benda terakhir aku nampak sebelum Jungkook di bawa pergi ialah...

Jungkook dia senyum kat aku.

PEBENDE NI SUME WEHH?!HIKK




PSYCHO 전정국Where stories live. Discover now