Disebabkan harini rajin,sy akan update🗿
Enjoy~
Aku bukak mata aku perlahan.Aku tersedar dari pengsan.Ape yang aku nampak aku sedang terbaring lemah di hospital.
"Huh aku kat mane?"
Aku nampak seorang namja berkot putih yang mencatat sesuatu.
"Doktor,saya kat mane ni?"mcm mane saya boleh ade dekat s-sini?",soal aku hairan.
"Tadi suami awak bawak awak ke sini",jelas Doktor itu.
"Oh,nae"
Aku cuba imbas balik ape yang terjadi,Apa yang aku ingat aku kena rompak.
Aku cuba duduk.
Tiba -tiba aku terasa pelik di perut aku.
Aik?Kempis dah perut aku ni?B-bukan ke aku mengandung?
Hati aku mula gelisah.Dapat teka apa yang berlaku.Aku pandang muka doktor itu,Dia pandang bawah.
"D-doktor"
"Maaf Puan G-Gugur"
Hati aku seperti dipanah.
"S-saya gugur?Doktor merepek ape ni?!Saya belum gugur lah!Mane anak saya!saya nak tgk dia!",jerit aku sambil mengoncangkan tubuh badan doktor itu.
Doktor itu hanya diam.
"M-maaf puan,Puan dah g-gugur",kata doktor itu lalu keluar.
Nafas aku tercungap-cungap.Air mata aku tidak dapat tahan.Aku mengalirkan air mata.
"Hikss..hikss.m-mianhae anak eomma,Semua ni salah eomma!Eomma ni mmg tak guna!!",aku menjerit seperti orang gila.
Aku membaling semua barang yang ada di depan mata aku.Segala benda aku baling jatuh ke tanah.
Tiba-tiba seorang namja yang masuk dalam wad memeluk aku.Dia tenangkan aku.Mata aku sudah merah lebam.
"H-hiks,Jungkookie,Mane anak kite?Saya nak tgk dia"
Aku kesat air mata aku.Aku seperti tak dapat terima apa yang dah berlaku kat aku.Aku cabut wayar-wayar di tangan aku.
Jungkook peluk lagi erat apabila aku mula hendak bangun.
"J-jungkook!lepaskan saya!s-saya nak tgk anak saya lah!hiks hikss!"
"D-dia dah takde Eunri",Kata Jungkook sambil menahan air matanya.
"Ape awak merepek ni Jungkook!!Diorang m-masih ade lah!"
Jungkook peluk aku untuk tenangkan aku.
Bersambung~
Mian pendek🗿
YOU ARE READING
PSYCHO 전정국
Fiksi Penggemar"Aku jadi tempat tempias nafsu dia" "Dia jahat" "Dia Kejam" "Dia panas baran" "Dia psycho" Dialah Jeon Jungkook. +18 +15 ________________________ START : 10 OCTOBER 2017 END : 15 FEBUARY 218 _________________________ PSYCHO S2 "Semuanya berubah...