Kish marre avionin e pare qe nisej per Shqiperi e ideja se Marion mund te ish me nje tjeter po e cmedte. Rruga nga aeroporti per ne lagjen e vogel iu duk fluturim me vete, mjaft e gjate e e lodhshme e shpresonte vetem qe tja vlente.
Kur u gjend para deres bojekafe te shtepise se saj hezitoi pak sekonda ti binte ziles. Mori fryme thelle, e shpupuriti floket, zakon ky i mbetur sa here qe ish ne stres.E pritshme qe ne ate ore ajo te mos ish zgjuar, ti shfaqej para syve me pizhamat me kushedi se cilin karton vizatimor te stampuar, me floket maje koke e syte e pergjumur, me siguri dhe duke e share qe e kish zgjuar nga gjumi.
Ajo i puliti syte dy a mbase tri here duke mos i besuar vetes. Ish vertet Drini? E filloi te shtynte tutje e te shtypte me gishtin tregues kraharorin e tij.
-Duhet te flasim,-nuk ngurroi te thosh ai.
-Vec te flasesh di ti! Iku! Mbaroi Drin,- e se nga i rrodhen ato fjale aq te pameduara as vete se diti.
Qetesisht e shtrengoi ne krahet e tij duke mos e degjuar pergjigjen e saj, e ngadale puthi buzet e rozat qe nuk i dhane kurrefare pergjigjje vecse nje shtyrje me pellembet mbi kraharor.
-Nuk mundem, kam pune,-i foli ftohte duke kthyer koken nga ana tjeter.
-Pas pune! Une do te te pres ne kater! Vendos vetë ! Une do te pres,-perseriti si per te perforcuar ate cka kish thene me pare e i ktheu kurrizin per te ikur.
"Po ky cdo ketu tani? Per te me bere me lemsh?" I foli mendja teksa e shihte te largohej duke lene pas ate parfumin e tij te shtrenjte te endej neper ajer e tja turbullonte mendimet duke i krijuar ate shtellungen qe te ze frymen mu ne gryke.
"Huh, Drini cdo te bej me ty une?" kerkoi nje pergjigjje duke mbeshtetur kurrizin ne deren e mbyllur.
Te shkonte, ta takonte e te sqarohej, per hic gje, ose per shume e shume gjera.
Te shkonte per ti thene se e donte a te shkonte ti thoshte sec tradhetare e poshter ish?***
-Hey kokekacube ketu! Po flas une!- i terhoqi vemendjen Klaudio.
-Cpo thoje ti?- iu drejtua pasi e shkeputi mendjen per pak minuta nga puna me te cilen po merrej.
-Po thoja qe do te qe me mire krijimi i nje blogu krahas website-it flas. Keshtu projekti prezantohet, reklamohet, fitimi rritet, ti shpeton nga borxhet...-Dhe nga ty,-permbylli, ajo duke mbledhur fletet e shkruara ne dosjen jeshile e duke bere te dilte nga zyra.
Qe ajo telefonate qe e ndali te degjonte pak sekonda me shume e te ndjente shqetesimin qe kapeloi fytyren e Klaudios e zerin qe i dridhej. E pas asaj perfunduan te dy ne spital.
Ai per te voglen e tij, kurse ajo nguli kembe si mushka, pa kurrefare arsye qe ti thosh vetes dhe atij, se pse donte te shkonte me te.-Nuk eshte hera e pare,-i tha ai pa e shkeputur shikimin pertej xhamit.
-Do te behet mire,- deshi dhe vete ta besonte ate qe tha, e doren e mbeshteti ne supin e tij si te donte ti jepte shprese nga ajo e saja.
-Faleminderit! Kokekacube,-e cepat e buzes i ngriti pakez duke i dhene nje buzeqeshje te sinqerte.
-Duhet te iki, por do te vij prap, me duhet te zgjidh dicka...
-Qe ka te beje me Drinin,-konkludoi ai para se ajo te perfundonte e me pas shtoi,- nese do mund te te coj une. Rei po fle dhe nga momenti ne moment e ema do te vije.-Nese se ke problem...-pranoi ajo ftesen e tij jo drejtperdrejt.
...
Ndjente nje deshire te cuditshme per te ditur me shume rreth tij, donte nje shteg te cante pyllin e dendur ne mendjen e Klaudios.-Cpo mendon?- theu heshtjen ai teksa e shihte me bisht te syrit e ajo uli koken duke luajtur me majat e gishtave.
-Per ty,-u tregua e sinqerte e faqet i moren flake.
Klaudio qeshi dhe zgjati doren mbi koken e saj duke i shpupuritur floket. Ndryshe nga cdo here nuk e ktheu ne nje rast per ta ngacmuar. Kete here veshtroi me endje syte e saj qe nguleshin pafajshem ne te tijet.-Je kaq enigmatik! Dhe une e ti jemi dicka krejt pa emer, nuk dime thuajse asgje per njeri tjetrin e nga ana tjeter...
-Pse thua qe sdime! Une di per ty ...madje me shume nga cdi Drini...
Ti vdes per ngjyren blu, eshte e dukshme ne rrobat e tua, te pelqen muzika grunge, dhe kjo kuptohet sepse ne zyren tende
Pse thua qe sdime! Une di per ty ...madje me shume nga cdi Drini...
Ti vdes per ngjyren blu, eshte e dukshme ne rrobat e tua, te pelqen muzika grunge, dhe kjo kuptohet sepse ne zyren tende degjohen vetem Lana Del Rey e te tilla si kjo, ti ha biskota me kanelle dhe letren e harron ne sirtar gjithmone, ty te pelqejne makinat dhe garat me makina dhe kete ma ke thene vete...lexon kur ke kohe te lire, dhe pikturon, e kemi bere bashke nje pikture,- deshi te vazhdonte akoma me listen e pershkrimit te saj, por u mjaftua me aq ndersa habia e Marionit skish te sosur.
Dinte vertet, dinte mjaftueshem, kurse ajo thuajse asgje per te. Cka i pelqente, cfare jo, por nuk pati kohe ta pyeste sepse ndodhej ne rrugicen e vogel qe te conte drejt shtepise se saj.-Rrofsh,- shqiptoi e duke mos e pare ne sy hapi deren.
-Hej Marion,-i thirri ne emer per te paren here ai ndersa ajo ndali ne vend pas te dridhures qe i pershkoi trupin.
E terhoqi ngadale per dore, u zgjat pak e e puthi, sic ai bente gjithmone.
Ai ish i paftuari per buzet e saj...
Por nga ta dinte ajo se pikerisht kete here Drini do kish qene spektatori?Ndersa makina largohej ajo preku faqet e nxehta, por doren ia terhoqi me vrull Drini i bere tym.
-Dreqin! Pikerisht per ate me vure vizen?-i uleriti para fytyres e ajo u terhoq pas e trembur.-Nuk eshte... ashtu sic duket...u mundua me kot te leshonte doren prej tij.
-Une vija doren ne zjarr per ty! Thoja Marioni nuk eshte si te tjerat, Marioni me do, por Marioni na doli me e poshter se te tjerat. Ketej bej si e perveluara e shekullit, ketej rri cepave me tjerin. Bravo ti!
Une marr avionin si budalla e vij ketu per te rregulluar punet me surratin tend, kurse ti zgarravitesh cepave e neper makina!- ngriti zerin akoma me shume por kesaj here ajo e shtyu fort e ngeshi pellemben e saj me sa pat fuqi mbi faqen e tij.-Ik zhduku!- qe e vetmja gje qe i tha para se ta linte aty e ne shtepi te rendte me vrap...
YOU ARE READING
Marionetë
Random-Nje mundesi e dyte? Per cfare te lutem? -Per nje jete jo me bardh-e-zi.