თავი 8. წვეულება

2.6K 150 6
                                    


     უნივერსიტეტში დაბრუნებიდან ერთი კვირა გავიდა და ყოველ დღე ვგრძნობდი როგორ მემატებოდა დაკარგული ძალები და ენერგია. დედაჩემს საბოლოოდ გამოვუტყდი, რომ სამსახურიდან წამოვედი. რეალური მიზეზი არ მითქვამს უბრალოდ ავუხსენი, რომ ძალიან დამღლელი იყო ოქროს ვარსკვლავში მუშაობა, დედამაც რა თქმა უნდა გამიგო და მითხრა, რომ უმჯობესი იყო სწავლისთვის მიმეხედა და სამსახური დროთა განმავლობაში თავისითაც გამოჩნდებოდა. აი კიდევ ერთი მიზეზი თუ რატომ მიყვარს ესე ძალიან სოფი, ყოველთვის შეუძლია გამოსავალი დაგანახოს ყველაზე უიმედო და რთულ სიტყუაციებშიც კი. მართალია თუ რამე ფულს არ ვიშოვიდი ამ სემესტრით დამთავრდებოდა ჩემი სწავლა განათლება, მაგრამ იმედი მაინც მქონდა იმისა, რომ რაიმე გამოსავალს აუცილებლად ვიპოვიდი. 

მიუხედავად იმისა,რომ უნივერსიტეტში ბევრი მეგობარი არ მყავდა,პარასკევი დილა უილიამ ჯენერის წვეულებაზე საუბრით დაიწყო. უილიამი საკმაოდ მდიდარი ოჯახიდან იყო, ფულით განებივრებული და ერთი შეხედვით მიხვდებოდით როგორ ცდილობდა გარდატეხის ასაკში საკუთარი თავის პოვნას. მუქი ყავისფერი თმები მოყვითალო ფერის საღებავით ჰქონდა შეღებილი, მის პატარა ცხვირს კი პირსინგი ამშვენებდა. მალევე ხმები გავარდა იმის შესახებ,რომ უილიამი გეი იყო. არ ვიცი თავდაცვის მიზნით თუ ბუნებრივად, მაგრამ ფაქტია, რომ ამ ხმების გავრცელების შემდეგ უილიამმა შეყვარებული გაიჩინა, ელიზაბეტ ბენეტი, საკმაოდ უბრალო გოგო. აი ისეთი კარგსაც რომ ვერ იტყვი და ვერც ცუდს, მოკლედ თავს რომ არ დაგამახსოვრებს ისეთი.ზოგადად, არ ვარ სოციალური და არ მიყვარს უცხო ადამიანებთან კონტაქტი, მაგრამ როცა ლექციიდან გამოსვლისას ელიზაბეტი, რომლისთვის ერთხელაც არ მაქვს გამარჯობა ნათქვამი, შემეჩეხა, გაღიმებული მზერით მომაშტერდა და ისე მომესალმა თითქოს დიდი ხნის მეგობრები ვყოფილიყავით, იძულებული გავხდი მეც გამოვლაპარეკებოდი.

დაკავშირებული (COMPLETED)Where stories live. Discover now