თავი 34. დამშვიდობება

1.8K 129 16
                                    




-         ჰეი - ჩარლის გავუღიმე, ფეხზე წამოვდექი და გადავკოცნე. ვერონიკა ღვინოს წრუპავდა და თან ორივეს გვათვალიერებდა.

-         ჰეი ქერ, რამდენი ხანია არ გამოჩენილხარ, ხომ ყველაფერი რიგზეა? - თავისი ცისფერი თვალები მომანათა და ნამუსმა კიდევ უფრო შემაწუხა ჩემი გაუჩინარების გამო.

-         კი, ყველაფერი რიგზეა, უბრალოდ იმდენი საქმე გამომიჩნდა ვეღარ შეგეხმიანე... - ერთი ხელით სკამს დავეყრდენი და მინდოდა რაც შეიძლება მალე დასრულებულიყო ჩვენი უხერხული დიალოგი.

-         ისეთი დაკავებული იყავი, რომ სამსახურის თაობაზე უარიც კი ვერ მომწერე ტელეფონზე? - ჩაეცინა მე კი გული ას ნაწილად გამეყო. ვიცოდი ცუდად მოვიქეცი.

-         ვიცი, მაპატიე.. - სევდიანი თვალებით შევხედე და ვცდილობდი როგორმე დანაშაული გამომესყიდა.

-         ეგ არაფერი, მერედითიმა დაიწყო შენ მაგივრად მუშაობა. - თავით მის მეწყვილეზე მიმანიშნა, რომელიც ზურგით იჯდა და ტელეფონს ათამაშებდა ხელში.

-         ჰო.. ძალიან კარგი.. უი ეს ვერონიკაა მემგონი გახსოვს ხომ? - ვერონიკას გავხედე რომელმაც მოურიდებლად თავიდან ფეხებამდე აათვალიერა ჩარლი.

-         არამგონია ჩემთან შეხვედრის მერე ვინმეს დავავიწყდე. - თავისი წვრილი ხმით თქვა და საყვარლად გაიღიმა.

-         აამ, გამარჯობა.- ჩარლიმ ვერონიკას ხელი ჩამოართვა და განაგრძო- ცხადია, მახსოვს, მაპტიე უბრალოდ ვერ შეგამჩნიე და რატომღაც თქვენ ორს ერთად არ გელოდებოდით აქ. - თბილად გაუღიმა ვერონიკას და ისევ მე მომაპყრო მზერა.

-         ესეიგი სხვაგან დაიწყე მუშაობა... - ძალით გამიღიმა.

-         არა, ჯერჯერობით არსად არ ვმუშაობ, მაგრამ ვაპირებ ახლო მომავალში.

-         აბა ბევრი საქმეები მქონდაო? - წარბები შეჭმუხნა, ვერ ხვდებოდა რომ „საქმეები" უბრალოდ მოვიმიზეზე.

დაკავშირებული (COMPLETED)Where stories live. Discover now