Üveges tekintettel bámultam kifelé az ablakon.A hó hatalmas pelyhekben esett.Gyönyörű látvány volt,ennek ellenére mégsem tudtam örülni neki.Jaeel és a csapattal Kanadába jöttünk,és egy nagyobb területen elhelyezkedő ikerházsort béreltünk ki...Mi Youngjaeel egyedül voltunk egyben,ami miatt hálás voltam,hiszen mióta együtt voltunk,nem is laktunk ketten..Hálás voltam azért is,amiért Sultan és Mino is velünk jöttek..ők ketten ragaszkodtak hozzá,hogy velünk tartsanak,hiszen nem akarták elveszíteni újra öccsüket.Sajnáltam a három fiút,és húgukat is,akit szintén csak magunkkal hoztunk,hiszen tudtam milyen érzés egy haszonleső apa gyerekének lenni.Tudtam,mert saját szülőm is képes volt kockáztatni az életem a saját idióta vagyona miatt..Miatta nem tudtam milyen önálló életet élni,és eltartani magam.Habár a bankszámlámon volt jócskán pénz,mégsem költöttem belőle egy fillért sem,hiszen Jae sosem engedte,akármilyen erősen is próbálkoztam...Mindig ő fizetett mindent,és ez bosszantott.Akkor sok dolog volt,ami miatt aggódtam,hiszen barátaim folyton miattam kerültek veszélybe..vagyis akkor már nem csak miattam,hiszen voltam olyan ostoba,hogy rábeszéltem Jaet,Jisoot is hozzuk magunkkal.Magam sem tudtam miért tettem..talán csak megsajnáltam,amiért az apja vele is úgy elbánt ,ahogy sajátom velem...
-A rohadt életbe..le fagy a tököm.-törte meg gondolatmenetemet az éppen kintről beérkező Youngjae.Felé fordítottam fejem,majd halványan elmosolyodtam.Ő viszonozta gesztusom,majd letelepedett mellém az ablakpárkányon lévő puha szivacsra,aztán megragadta lábaim,és gyengéden ölébe húzott.
-Hideg vagy.-nevetettem el magam,mikor a fiú arcához dugtam enyémet.Tényleg olyan volt,mint egy jégcsap.Ez szokatlan volt számomra,hiszen ő mindig melegséget árasztott..nagyon nagyon szerettem hozzá bújni.
-Nincs mit tenni.Meg kell,hogy melegíts kis asszony.-mosolygott rám a fiú,aztán mikor rámosolyogtam,és mellkasába bújva,újra bámulni kezdtem a hópelyheket,ő elkomorodott.
-Nem a te hibád Yoora..-suttogta a fiú hajamba,miközben egy lágy puszit nyomott arra.Még akkor sem értettem,hogy hogy képes kitalálni azt,hogy mire gondolok.Elég volt csak egy pillantás,és ő mindent tudott rólam..
-Itt van a húgod is Jae...elszakítva az apjától és az anyjától.Nem hiszem,hogy ez más hibája,csak...
-Nem..ez az apám miatt van.Ha nem lenne ekkora faszfej,és a pénz megszállottja,senkinek sem kéne menekülnie.Miatta...
YOU ARE READING
Destiny
FanfictionMindenki maga dönti el,mit akar kezdeni az életével.Egy nap mindenki tudni fog különbséget tenni jó,és rossz között? Egyszer mindenki képes megváltozni? Mit tesz a fény az emberekkel? Az olyan sötét emberekkel,mint én? Egykoron csak nevettem,s szá...