Egy nagy bőrönddel cammogtam le a lépcsőn,és csak reménykedni mertem abban,hogy nem fogok levágódni a valamelyik fokon,csomagommal együtt.Youngjae,és immáron már barna hajkoronával rendelkező Daehyun a kocsijaiknál voltak,és a csomagokat,pokrócokat rendezgették el,hiszen egy hegyi kirándulást terveztünk,ahova mindannyian elmentünk.Furcsa volt a helyzet,és az,hogy senki sem maradt ki az utazásból.Cseppet sem bántam,hiszen az utóbbi hónapban,amiben mindannyian Jae lakásában éltünk,szoros barátságot kötöttünk egymással.Habár néha voltak viták kisebb dolgokon,akkor is ők voltak az új családom....
-Yoora,mit művelsz?Mondtam,hogy mindjárt jövök a csomagodért.-törte meg a körülöttem lévő csendet hirtelen Youngjae,miközben kivette kezemből bőröndömet és heves léptekkel indult el autója felé.Én csak megtekertem fejem,és úgy indultam el a mérges fiú után.Az autóhoz érve,láttam,hogy mindenki az járművekben volt ,és csak egyedül én voltam az Jaeel,aki nem pakoltam be csomagját,és nem foglalta el helyét.Mikor Youngjae lecsukta a csomagtartót,Dae pont akkor indult el saját autójával,így én is villámgyorsan ugrottam be Jae kocsijába hátra,Eun mellé.Pár másodperc múlva a sofőr is elfoglalta helyét,és hangos motorbőgéssel elindult.Tudtam hogy mérges,amiért nem fogadtam neki szót,és lehiztam magam a bőröndötés azt is,hogy mérge hamar elszáll.
-Yoora,elraktad a töltőmet?-kérdezte a vezető,a visszapillantó tükörből rám pillantva.Válaszként csak bólintottam,mire Jae egy apró mosolyt villantott felém.Mérge hamarabb elszállt mint gondoltam..
-Haver Ő rakja el a töltőd?Ez már olyan,mint egy házasság.-szólalt meg hirtelen Himchan mellőlem.Meglepetten néztem rá,mire ő egy idióta vigyort villantott felém.
-Baszd fejbe helyettem Yoora.-vigyorgott újra Jae,mire csak lazán megtekertem fejem,és az ablak üvegnek döntöttem azt.Eközben Eun beváltotta azt,amit Jae nekem mondott,és hatalmas erővel vágta fejbe a csodálkozó Himchant.Erre az egész autó zengett a röhögéstől,egyedül Himchan magyarázott Zelonak,hogy nevelje meg a barátnőjét,mert őt még sosem ütötte meg nő.Az út hátralévő részében hallgattam,ahogy a kocsiban tartózkodó három fiú vicces történeteket mesél a múltjukról.Jó volt hallani azt,ahogy Zelo és Eun megismerkedtek majd egymásba szerettek.Nagyon megható volt az,ahogy a fiú meghódította a lány szívét,habár az először nem igazán kedvelte a magas alakot..aztán szép lassan megtört a jég,és Eun is elkezdte kedvelni a fiút.Jae szerint Zelo abban a pillanatban elkezdte csorgatni a lány után a nyálát,mikor először meglátta..Mindannyian hangosan felnevettünk barátom kijelentésén.Az említett éppen bele akart kezdeni valami új orbitális baromság mesélésébe,mikor hirtelen bekanyarodtunk egy erdős,sötét útra,ahol megpillantottuk nem sokkal előttünk Daehyun autóját.Fogalmunk nem volt arról,hogy miért állt meg,egészen addig a pillanatig,míg a minket szállító autó is hirtelen meg nem állt egy csúszás kíséretében.Jae száját hangos szitkozódások hagyták el,mikor feltépve az autót kiugrott abból,és a felénk közeledő Daehoz igyekezett.Láttam,ahogy mindketten a járművet kezdik vizslatni,majd Jae egy hatalmasat rúg a kocsi kerekébe.Eme cselekedetére mindannyian kiszálltunk a kocsiból,és szomorúan vettük tudomásul,hogy egy rohadt nagy sártócsába ragadtunk mi is és Daeék is.
YOU ARE READING
Destiny
FanfictionMindenki maga dönti el,mit akar kezdeni az életével.Egy nap mindenki tudni fog különbséget tenni jó,és rossz között? Egyszer mindenki képes megváltozni? Mit tesz a fény az emberekkel? Az olyan sötét emberekkel,mint én? Egykoron csak nevettem,s szá...