Kiabálás.Hajnali 3 óra.Barátommal együtt csak forgolódtunk az ágyban,miközben aggodalmasan hallgattuk a kintről jövő hangos veszekedést.Képtelen voltam kizárni fejemből a hangokat,Jae lágy cirógatása ellenére is.Minden,amire gondolni tudtam,az a két veszekedő alak kapcsolata....Tudtam,hogy Eunnak szüksége van Zelora,ahogy a a fiúnak is a lányra,ám akkor nagyon rossz irányba haladtak.Emiatt borzasztóan sajnáltam mindkettőjüket...Ezen gondolatok közepette tápászkodtam fel az ágyból,miközben kibontottam magam barátom engem ölelő karjai közül....
-Yoora,ebbe nem kéne beleszólnunk...-ragadta meg gyengéden karom hirtelen és váratlanul Youngjae,mikor majdnem az ajtóhoz értem.Igaza volt,tudtam jól,ám azzal is tisztában voltam,ha nem teszünk valamit a barátaink kapcsolata tönkre fog menni....
-Tennünk kell valamit Jae...a végén még...
-Ha már nem jönnek ki egymással,akkor semmi értelme tovább csinálniuk ezt a kapcsolatot.-szólalt meg újra álmos hangon barátom,mikor szembefordultam vele.Láttam fáradt szemeiben,hogy tényleg nem érti azt amit én...bár hogy is érthette volna,hiszen semmit sem tudott.Számomra pedig emiatt egyre nehezebb volt titkolózni előtte...
-Ez nem így van csak....
-Yoora,kérlek szépen feküdj vissza.-suttogta fülembe Jae,mire csak megtekertem fejem.Eközben éreztem meg egy idegesítő könnycseppet szemeimben.Tényleg semmi értelme nem volt annak ,amit tettem,mégsem tudtam magamban tartani azt az átkozott sós nedvet.
-Nem fogom hagyni,hogy szakítsanak Jae.És ne gondold azt,hogy meg tudsz állítani,mert nem.Eun a legjobb barátnőm,aki mióta csak ismerem,mindig mellettem volt.Én sem fogom magára hagyni.-mondtam,miközben agresszíven letöröltem szabad kezemmel az arcomon végig folyó folyadékot.Jae összehúzott szemekkel figyelte minden mozdulatom...tudtam,hogy nem érti mit művelek.
-Kicsim,nekem is szar ezt hallgatni...tudom Zelo mennyire oda van Eunért..de ha a csaj már nem szereti őt akkor...
-Nem erről van szó....a rohadt életbe,nem mondhatom el,hogy miről van szó.Csak bízz bennem egy kicsit oké?--kiabáltam hirtelen,ezzel magamat is meglepve.Feszült voltam és fáradt és habár tudtam Jae nem szándékosan nem érti azt,ami Zelo és Eun között folyik,mégsem tudtam magamban tartani dühömet...
-Tulajdonképpen most miért is veszekszünk?Kibaszottul Eun és Zelo miatt?-szólalt meg újfent barátom,mikor kiszabadítottam kezem övéből.Nem szóltam semmit,egyszerűen csak,Jae minden tiltakozása ellenére lenyomtam a kilincset,és éppen a szobánk felé tartó Zeloval találtam szembe magam.Valószínűleg,ha nem jövök ki,akkor ő jön be...Ám nem törődtem vele,hanem hangosan síró barátnőm keresésére indultam.Hallottam ,ahogy Jae a nyomomban van,és azt is,mikor megállt,hogy beszéljen a dühös és kétségbeesett haverjával.Eközben lábaim gyorsan szedtem egyenesen az erkélyig.Oda kilépve,rögtön észrevettem ,ahogy Eun a földön ülve nyomkodja telefonját,és sír.Szívem összeszorult,mikor leültem mellé a padlóra,és átöleltem.Ő erre hangosabb zokogásba kezdett,és ő is megölelt.Tényleg nagyon rossz volt olyan állapotban látni,mint ami akkor eluralkodott rajta...
-Jól vagy?-kérdeztem,miközben saját könnyeim is majdnem eleredtek.Ő csak két szipogás között megtekerte fejét,és csuklani kezdett.
-Nem Yoora,ennek így nem lesz jó vége.Nem sodorhatom bajba Zelot.Rengeteg ellensége van,és ha megtudják hogy...-itt kezdett ismét sírni,miközben közölte velem,hogy hányni fog...tudtam,hogy a terhes nők gyakran hánynak,és azt is ,hogy ezen nem lehet segíteni.Így mikor Eun egy pohár vizet kért,gyorsan pattantam fel a földről,és indultam el a konyha felé.Közben végig Zelo kiabálását hallgattam,miszerint el fogja veszíteni Eunt.Sajnáltam őt,nagyon is,és legszívesebben elmondtam volna neki barátnője titkát,amit magam sem értettem,hogy a lány miért nem mond el neki.Ezen gondolatok közepette vettem kezembe egy poharat,és töltöttem meg azt vízzel,ám épp akkor lépett be a helyiségbe a dühtől forrongó Zelo nyomában barátommal,mikor éppen vissza indultam volna az erkélyre...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Destiny
ФанфикMindenki maga dönti el,mit akar kezdeni az életével.Egy nap mindenki tudni fog különbséget tenni jó,és rossz között? Egyszer mindenki képes megváltozni? Mit tesz a fény az emberekkel? Az olyan sötét emberekkel,mint én? Egykoron csak nevettem,s szá...