" d..don't stop.." Lelaki itu merengek perlahan.
" God..you're fucking hot.. baby..mmhm." dada wanita itu diramas kuat.
Wajah lelaki Cina itu jelas nampak kepuasan memandang wajah wanita yang terbaring ditindih badannya. Wajah wanita itu basah dengan peluh walaupun penghawa dingin sudah di set pada suhu yang paling rendah.
Sekejap sekejap wanita itu mengerang keghairahan. Matanya terpejam-pejam menahan nikmat yang diberikan. Belakang tubuh lelaki itu dicengkam kuat.
" enghmmm.. David.. yes.. God.."
Lelaki itu masih tidak berhenti. Posisinya dikemaskan. Tubuh bogel Mellisa ditarik merapat dengan badannya. Sesekali lelaki itu mencium dada wanita itu sehingga wanita itu menjerit kesedapan. Tulang leher Mellisa dijilat jilat sehingga badan wanita itu mengejang. Badan Mellisa ditarik sehingga dia terbaring mengereng.
Punggung bulat Mellisa ditampar berkali kali sehingga berbekas merah. Jelas riak puas lelaki Cina itu melihat wajah Mellisa yang menahan sakit.
" David..ohhh.. God.. fuck.. yes.. yes..yes.. fuck. "
.
.Allahuakbar Allahuakbar
Allahuakbar Allahuakbar
.
."MELL!!" Tercungap cungap aku bernafas mengumpul udara.
Jantung aku berdegup kencang. Bantal sudah basah dengan peluh.
" Astaghfirullah, Allahuakbar." aku meraup wajah yang berpeluh peluh. Laungan notifikasi azan dari telefon yang berkumandang menandakan masuk waktu isyak sekaligus mengejutkan aku dari tidur selepas maghrib aku.
Mulut masih tidak berhenti mengungkap istighfar. Mimpi lagi. Mimpi yang sama.
" Fuck Zaquan. Relax. It is just a dream."
Laptop di atas meja aku tutup. Penat menguruskan kerja yang tidak pernah habis. Sudah berapa lama semenjak aku mengambil cuti meninggalkan kerja, dan seperti aku agak, ada berbelas email tentang kerja yang sudah bersusun dalam inbox bila aku check pagi semalam.
Rasa pening di kepala, membuatkan aku terdongak kepenatan. Pantas tangan naik dan mengurut dahi yang terasa hangat. Aku sudah balik ke rumah sewa. Dah dua hari semenjak aku pulang ke sini, meninggalkan Zu dan Ummi di rumah, sementelah kerja bermula semalam. Ummi masih bertanya tentang keadaan aku dan aku seperti biasa malas membuka cerita.
Dan sudah dua hari juga semenjak kejadian malam itu. Aku belum bersedia ingin berjumpa Mellisa. Ya, memang aku pengecut. Jujur aku terlalu takut untuk berhadapan dengan Mellisa itu.
Aku baringkan kepala di atas meja dengan dahi yang ditahan dengan tangan.
Tuhan sahaja yang tahu betapa aku bahagia menjadi lelaki yang pertama untuk Mellisa. Dan aku tak mampu memikirkan andai ada lelaki lain yang menyentuhnya selain aku.
" Mell, I'm sorry." aku tarik rambut yang jatuh ke dahi.
" I'm so fucking sorry. Please don't hate me. Aku yang salah Mell. Bagi aku peluang perbetul semua benda ni. God, what have I done? " keluh aku kesal.
Jantung masih memainkan irama tidak menentu. Aku tak tahu apa yang sedang Mell lakukan sekarang. Takut. Aku takut kalau kalau apa yang aku mimpikan itu sebenarnya benar belaka. Terus rasa takut yang maha besar datang menyelubungi diri.
Aku kusut kan rambut. Buntu.
" No fuck no! Mell don't do that. Please don't do that.. "
Aku bangun dari katil. Tshirt hitam yang aku sidai di balkoni siang tadi aku sarung ke badan sambil tangan mencapai seluar di dalam drawer.
YOU ARE READING
Redrose
Teen FictionMellisa, 23 Sebetulnya, dia hanya ingin lari dari realiti kehidupan. Realiti hidup yang baginya hanya menyempitkan keadaan. Dia tak punya sesiapa dalam hidupnya. Tuhan? Dia tidak kenal siapa tuhannya. Apa yang dia tahu, setiap perkara, dia yang cora...