16[Malam Pertama♡]

3.3K 125 12
                                    

BAB 16

Dengan hati yang sebal,Anna masuk ke dalam biliknya dan menghempaskan tubuhnya ke atas katil.Bilik tu dah disiapkan jadi bilik pengantin tapi apa Anna peduli?

Sepatutnya,hidup kena happy.Hiraukan masalah dan jauhi kebencian di hati.

Tapi,kenapa hidup dia jadi macam ni?

Jadi kucar kacir!Kacau bilau!

Hidup memang pelik.Kalau tak pelik,bukan hidup namanya.Kalau tiada dugaan juga bukan hidup namanya.

Dengan hati yang cuba dikosongkan,Anna melelapkan matanya rapat.

Entah saat yang keberapa,pintu bilik tiba tiba diketuk dan terus dibuka.

Kurang ajar,siapa yang berani berani menceroboh biliknya ini?Anna membuka matanya luas dan baru dia tersedar,Arga yang sedang melangkah masuk ke dalam bilik itu.

"Kau buat apa kat sini?" Soal Anna kasar.

"Nak tidurlah,tak kan nak berenang." Balas Arga selamba.

"Tak lawak.Sudah,pergi tidur sana." Halau Anna dengan tak ada adabnya sebagai seorang isteri.

Arga tidak menghiraukan kata Anna dan terus baring di sebelah Anna.

"Woi,woi,woi!Gi jauh jauh,haram tau naik katil saya." Anna bangkit duduk,mereka kini hanya berhadapan.Agak dekat tapi jauh di hati.Cei.

"Tak haram dah,saya suami Anna." Arga tiba tiba membuka bajunya di hadapan Anna.

"Oi!!!" Jerit Anna dan melarikan matanya daripada memandang tubuh Arga yang terdedah.

"Kau buat apa ni?" Soal Anna bengap.

"Nak buat anak dengan Anna lah.." Sesungguhnya jawapan yang agak tepat sekali untuk soalan peperiksaan.

Pok!Anna mengetuk kepala Arga kuat.

"Kau tak payah nak nyahsucikan cerita ini.Cakap tu,biar berkias.Rosak otak pembaca,heyy.." Marah Anna.

Tiba tiba Arga mendekatkan mukanya dengan Anna.Anna sudah kecut perut.

"Kau..Kau..Nak buat apa?" Soal Anna lagi.

Terkejut Anna saat gigi tajam tumbuh di mulut Arga dan sekarang Arga betul betul kelihatan macam seorang vampire yang sangat menakutkan.

"Saya nak gigit Anna.Nak bagi penahan sakit.Masa kita buat nanti.."

"What the pak!Stop it,Arga!" Anna menolak tubuh Arga kuat.Dadanya sudah berdebar hebat.Takut bercampur resah gelisah.

"Kenapa?"

"Saya tak nak buat itu,ok.Walaupun kau suami saya tapi kau tak boleh sentuh saya.Faham!" Hambur Anna kuat.

"No!Saya tak boleh tahan.Saya tetap nak buat." Arga berkata dengan gigi yang masih tajam.

"Saya tak nak,tak naklah bodo!"

"Hesh,diam je lah." Arga memeluk Anna kuat dan mendekatkan mulutnya ke leher Anna semula.

"Ok,ok.Tapi mohon tolong lepaskan saya malam ni.Apa kata kita berbual bual malam ni.Kita kan belum kenal masing masing." Anna memberikan cadangan yang bernas untuk melepaskan diri.

THE VAMPIRE Where stories live. Discover now