Poté dobre části za celých 5 let jsem začala vyprávět o včerejším dnu.
Když jsem se dostala k tomu co Luke udělal Liam mě vzal za ruku. A já začala brečet.
Přitáhl si mě k sobě a já mu brečela na rameno.
,,Jen se vybreč" pousmál se Liam. ,,Udělá se ti lépe"
Když se mi ulevilo ptal se mě co mě vedlo k tomu abych přišla.
,,Víš...no mamka měla pravdu" ušklíbla jsem se. ,,Ona říkala že bych tě potřebovala.
Nikdo nezapomene na naše přátelství" Zasmáli jsme se.
,,Byli jsme nerozluční. To věděli všichni."
Vzpomínali jsme spolu na staré časy.
Zase jsem v kabelce uslyšela vybrování mého mobilu.
Výtahla jsem ho a sevřel se mi žaludek. Co jsem Luka načapala v posteli se svojí nejlepší kamarádkou volal mi pořád dokola. Padesátý nepřijátý hovor.
,,Hej Dan" vytrhl mě ze snění Liam.
,,Ehm, promin" zasunula jsem mobil zpátky do kabelky.
,,Byl to on viď?" optal se mile Liam. Vždycky byl milý a hodný a hlavně uměl naslouchat.
,,Jo" odpověděla jsem a začal se mi klepat hlas. Cítila jsem další vlnu slz.
Liam ihned navázal na jiné téma.
Přešel ke skřínce a něco z ní vyndal.
,,Tak náhodou vím že se ti splnil tvůj sen jsem rád že jsi to nevzdala"
Vytáhl moji vydanou knihu. ,,Dala by jsi mi autogram?" zaprosil se smutnýma očkama.
,,Samozdřejmě" zasmála jsem se.
Podal mi propisku a knihu. Zatímco jsem se podepisovala cítila jsem na sobě jeho pohled.
Zadívala jsem se na něho. Bylo to vzájemný. Ale ihned jsem se vzpamatovala.
,,Na, tady máš" vlídně jsem se na něho usmála a podala mu knihu.
Vzal si ji a hladil rukou hřbet knihy.
,,No tobě se taky splnil sen. Už v šestnácti." řekla jsem snad trochu drze.
,,Dan možná si myslíš že jsem pak na tebe uplně zapoměl ale tak to vubec není." odložil knihu a vzal moji ruku do své.
,,Začátky byly těžké. Musel jsem pracovat na albumu a seznámit se s klukama. Každý den jsem na tebe myslel protože jsem věděl že v tu chvíli bych byl normálně stebou. Později už kluci začali tu strátu nahrazovat jejich přítomností. Ale stále jsem nezapoměl. Oni jsou moje rodina. Mí bráchové. Ale ty jsi zase jako má sestra." líčil situaci Liam.
,, V X factoru jsi držela při mně. Ani jeden z nás nemohl tušit kam to dotáhnu."
,,Promiň" omluvila jsem se. ,,Vždit já vím že jsi šel za svým snem. Přála jsem tito.
Naše cesty se rozejít museli. Každý šel za svým."
,,Jo" řekl ,,Ale teď jsi tady" dodal s neodolatelným usměvem.
Opětovala jsem to.
,,Panebože, kolik je vlastně hodin, vždit venku už je tma." vyděsila jsem se.
,,Dan klid! Já tě domů odvezu" řekl a přišlo mi že se bojí že mu hned odejdu.
,,No, já jsem ted ubytovaná v hotelu."
,,V kterým?" ptal se.
Řekla jsem mu kde jsem ubytovaná a Liama potěšilo že to není zas tak daleko.
,,Kluci? Co myslíte že tam dělají?" zaxichtil se Harry.
,,Panebože Harolde! Ty perverzáku. Nemysli pořád na to jedno. Vidějí se po pěti rocích.
A navíc mezi nima nic není." řekl s rozvahou Louis.
,,Určitě jedí" zašeptal Niall.
Louis a ostatí se plácli rukou do hlavy.
,,Jo jasně určitě jedí!" zařehtal se Zayn.
,,Už bych vážně měla jít"
,,Já tě odvezu" zašeptal smutně.
,,Jo" řekla jsem nepřítomně.
Na polici jsem si všimla fotky. Fotky kde jsem já s Liamem. Je stará tak sedm let.
Postoupila jsem ku předu a pohladila rám fotky rukou.
Liam stál přímo zamnou.
,,Pěkná vzpomínka" Otázali jsme oba současně.
,,Víš já tě zase nechci stratit" popošel ještě blíž ke mně.
,,Nechci aby si mně zase zmizela, už ne. Myslím že bysme se zase měli scházet.
Máme si toho tolik co říct Daniell" řekl a zadíval se do země.
Zvedla jsem mu bradu.
,,Jistě že máme."
Široce se usmál zatočil se semnou po pokoji.
,,No tak už dost" smála jsem se na celé kolo.
Konečně mě pustil. Sešli jsme dolů a kluci se něčemu smáli. Jak jsem vešla přestali.
,,Ráda jsem vás poznala"
,,My tebe taky." Na rozloučenou mě obejmuli.
Liam si to neodpustil a dodal že tu určitě ted budu častěji.
Kluci celý zářili.
Nasedla jsem k Liamovi do auta a odvezl mě před hotel.
,,Ozvu se ti. Tak si nedělej žádné plány" mrkl na mě.
,,Dobře" začervenala jsem se.
Poslední dnešní objetí a vystoupila jsem z auta. Liam byl rázem tu tam.
Odemkla jsem dveře do pokoje a ihned co jsem zabouchla dveře jsem se natáhla na posteli.
Byl to vyčerpávající den a to jsem ani nezašla na ty nákupy. Slíbila jsem se že hned zítra dopoledne
si pujdu něco koupit.
ČTEŠ
Stay Strong
RomanceJmenuje se Daniella Clifford. Dělá své vysněné povolání, spisovatelka. Luke její bývalý přítel býval součástí jejího života ale to skončilo během jediné chvíle. Danielle se vrací zpět do svého rodného domova a díky správnému rozhodnutí je opět součá...