Stay Strong- ČÁST 32-*This is not a friend*

274 28 0
                                    

Dole v přízemí jsem zastihla Car.

,,Ahoj zlatíčko pojď prosímtě zamnou." Poprosila mě s radostí v hlase.

Nestačila jsem ani pozdravit a už mě táhla zasebou.

Došli jsme do sálu. Car mě posadila vedle sebe. Vzala mě za ruce.

Trochu jsem se začala obávat co přijde.

,,Daniell...mám perfektní zprávu.

Dostali jsme potvrzení že můžeme začít natáčet.

,,No...to je super" říkám s usměvem.

,,Jistě že bude super jet na půl roku do Jižní Ameriky!" vykřikla radostí bez sebe a začala mě objímat.

Uplně se mi stratila půda pod nohama. Cože to právě řekla?

Před očima jsem měla mžitky a černotu. Motala se mi hlava.

Car se odemě odtáhla. Dan není ti nic? Jsi uplně bledá. Já myslela že budeš radostí bez sebe.

Je to skvělá příležitost.

,,Já...já..nemužu..nemužu odjet" koktala jsem. 

,,A už..už ..vubec né na pul..pul roku...prostě to ne...nejde"

Caroline se začala mračit. ,,To kvůli tomu klukovi z kapely?

Holčičko řeknu ti to takhle. Nemůžeš zahodit svoji příležitost. Copak by sis přála zahodit svoji životní příležitost?

Jen si to představ taková zkušenost se ti nepřihraje jen tak. Máš vubec štěstí že mi tvá kniha přistála na stole."

Na jednou se ani trošičku nechovala jako kamarádka. Chovala se jako mrcha.

Nadzvedla mi bradu a přitáhla se blíž.

,,Dobře si rozmysli co děláš. Dávám ti týden víc ne." hořce zašeptala, cukla s mou bradou a odešla.

,,Au" sykla jsem. Ale ani jsem nemohla mluvit o té bolesti a o tom stisku na bradě jako o té bolesti v mém srdci a mé hruďi.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat