Stay Strong- ČÁST 5-*New Day*

473 30 4
                                    

Ráno jsem se vzbudila s krásným jarním sluníčkem.

Oblékla jsem se a razila si cestu do centra.

Zamířila jsem do prvního obchodu s oblečením který stál předemnou.

Dvě hodiny jsem trávila nakupováním. A zašla si i do kadeřnictví aby mi udělali červené melíry.

Dorazila jsem na pokoj a okamžitě hledala něco vhodného na dnešní den.

Liam mi během večera smskoval ať jsem připravená že mě vezme s klukama na oběd a prý mě představí

Eleanor Calder a Perrie Edwards. Nemohla jsem se dočkat až zase Liama uvidím, ale těšila jsem se i na ostatní. A alespoň tam nebudu jediná holka. Rozhodla jsem se že si dám teplou sprchu. Mezitím jsem si do pokoje objednala zeleninový salát. Vešla jsem do koupelny a po tmě našla vypínač.

Rosvítila jsem a vytáhla si ze skříňky potřebné věci. Ručník, šampon, mýdlo, houbičku a žiletky.

Sprcha mi pomohla se uvolnit.

Po sprše jsem se oblíkla. Oblíkla jsem si nové mini kraťásky a bílé tílko přez které byla napsána značka Adidas. Moje nejoblíbenější.

Fénem jsem si vysušila vlasy a lehce nakulmovala. Snědla jsem svuj zeleninový salát a šla se ještě namalovat. Udělala jsem si linky, nanesla řasenku a rozetřela po tváři make up.

Z tašky jsem zaslechla Don't Stop od 5 seconds of summer.

Liam mě prozváněl. Už čeká dole. 

Po tváři mi rozkvetl radostný usměv.

Rychle jsem vyšla z koupelny. Sedla jsem si na zem, nasadila světle zelené conversky, popadla tašku přez rameno s důležitýma věcma a vyběhla z hotelu ven. Venku bylo příjemné teplo. Je pravda že díky Liamovi jsem na Luka nemyslela. Jo je to těžký ale s Liamem už jen přes včerejší den mnohem lepší.

A přitom to je teprve třetí den co se to stalo.

Ale Liam dal jasně najevo že mě ztoho dostane.

Rozhlížela jsem se ze strany na stranu a pak jsem je uviděla, všech pět stálo před Liamovým autem.

,,Ahoj" řekla jsem a usmívala se od ucha k uchu. Liam se taky krásně usmíval i ostatní.

Pozdravili mě a obejmuli. Kluci nastoupili a Liam mi přidržel dveře. Než jsem si sedla stihl mi zašeptat do ucha.

,,Jsem tak rád že se usmíváš a mimochodem moc ti to sluší...ty melíry jsou užasný."

Liam zabouchl dveře a sedl si za volant.

Perrie s Eleanor nás už čekají na určeném místě.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat