Stay Strong- ČÁST 11-*Trip*

397 31 1
                                    

O dva týdny později (Daniell má nohu v pořádku)

,,Hej kde mám plavky?" řval na celou vilu Niall.

Perrie vyšla z Louisova pokoje.

,,Nialle to bys měl vedět ne?" Pak se otočila ke mně a pošeptala mi do ucha

,,Právě proto někoho potřebuje. Protože se o sebe sám nedokáže postarat" Smáli jsem se.

Ale na jednu stranu jsme věděli že je to pravda. 

V domě nastal zmatek. Pospíchali jsem protože jsme chtěli co nejdřív vyrazit a to si ještě musím koupit ty plavky.

V 10:03 jsem stála v nákupáku a vybrala si plavky s tygřím potiskem.

Pak jsem nasedla k Liamovi do auta a mohli jsme jet.

S Liamem v autě jsem jela já, Harry,Niall,Jade a Jessy. Za námi Louis,Eleanor,Perrie,Zayn a Lee Anne která ale chtěla

abych jí jako ostatní říkala Anne. Všimla jsem si že Harry pořád očumuje Jade a ta se jen usmívala. Už jsem se z holkama

seznámila. Všechny jsou super. Stali se z nás nejlepší kamarádky. Ze všech.

Celou cestu jsme poslouchali 5SOS. Kluci se mi přiznali že se jim jejich rock líbí. A já jim řekla že je taky poslouchám.

,,Tak se přiznej. Kdo znich se ti líbí víc?" mrkl na mě Niall.

,,No...Call" přiznala jsem.

,,Ale všichni jsou boží a skvěle zpívají" pokračuju.

Liam se díval přiblble před sebe. Jako by mu to vadilo to co jsem řekla.

,,Tvoje oblíbená písnička?" ptá se dál Niall.

,,Heartbreak girl" našpulila jsem rty a dělala že jsem zpevačka.

Všichni jsme se smáli.

Volume jsem zesílila když začalo hrát She Looks So Perfect.

,,A byla jsi někdy na koncertě?" přeřvával Niall písničku.

,,NE!" křičím.

,,Někdy tě tam vemem" křikl na zpátky.

A já zvedla palec nahoru.

Pak už jsme jen celou cestu zpívali. Jeli jsme přibližně dvě hodiny a čtvrt.

My snad jedem někam do džungle. Pomyslela jsem si když jsem viděla kudy jedem. Samá krajina a příroda.

Potom jsme už zastavili.

Vystoupila jsem. Ticho. To jsem potřebovala říkám si.

,,Nikdo sem nechodí" řekl Liam jako by mi četl myšlenky.

,,Je tu krásně"

Vzali jsme z auta všechny věci a ještě pul hodiny kráčeli k určitemu místu.

Došli jsme na překrásnou louku. Někde v dálce jsem uslyšela šumět řeku.

Plán byl takový. Všichni pomužeme s přichystáním táboráku. 

Jenže když došlo k stavění stanu Louis dělal nepřítomného.

Nejlepší a nejrychlejší byl samozdřejmě Liam.

Pět stanů. V jednom já s Liamem. Ve druhém Louis s Eleanor. Ve třetím Niall s Harrym. Ve čtvrtém Perrie se Zaynem.

A v pátém Jade, Jessy a Anne.

Stay StrongKde žijí příběhy. Začni objevovat